Weet iemand waar ik de autoradio keuzemogelijkheden uit 1983 terug zou kunnen vinden?
Welke radio origineel in 1983?
-
olav99
- Donateur (3x)

Welke radio origineel in 1983?
Tijdens de snertmeeting wist iemand zomaar op te noemen welke Philips autoradio's er in Nederland er standaard werden ingebouwd in 1983 (en welke Blaupunkt keuzes er waren in omliggende landen). Mooie info die ik helaas weer ben vergeten...
Weet iemand waar ik de autoradio keuzemogelijkheden uit 1983 terug zou kunnen vinden?
-
Schippertje
- Donateur

Re: Welke radio origineel in 1983?
Heb even mijn brochures geraadpleegd.
Deze radio's staan er in voor 1982:

1983:

1984:

1985:

Deze radio's staan er in voor 1982:

1983:

1984:

1985:

-
El René
- Geregistreerd lid
@schippertje: mag ik dan modeljaar 92? 
-
Schippertje
- Donateur

Helaas heb ik die niet in bezit, '89 is de "nieuwste"
-
reiernumans
- Donateur (2x)

Tijd om door te sparen voor een heuse 900 boekjes databank!
-
Aero_9000
Ik heb een Philips AC914 radio te koop, zoals in bovenstaande folder staat.
Zie: saabmarktplaats/single_ad.php?ad_id=14551" onclick="window.open(this.href);return false;
Zie: saabmarktplaats/single_ad.php?ad_id=14551" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Tubbe
- Donateur (2x)

Super grappig, via een advertentie op mp voor een 85 Renault 25 valt mijn oog op de radio: onze radio. Blijkt op mijn geliefde forum gewoon meer info te staan 
We reden in onze Peugeots jaren met een Philips AC 914, gekocht vanwege het automatisch zenderzoeksysteem (rds bestond nog niet) want m’n vader reed het hele land door.
We reden in onze Peugeots jaren met een Philips AC 914, gekocht vanwege het automatisch zenderzoeksysteem (rds bestond nog niet) want m’n vader reed het hele land door.
-
flashman
- Geregistreerd lid
Voor mijn 82-er 900 heb ik deze op de kop getikt;
Alleen krijg ik hem niet gemonteerd. Het radio gat heeft geen houder oid...heeft iemand daar een tip voor?

Alleen krijg ik hem niet gemonteerd. Het radio gat heeft geen houder oid...heeft iemand daar een tip voor?

-
Oelo74
- Donateur (5x)

Mooie radio!!
Het handigst is om een universele 1-Din houder in het gat te monteren. Worden bij de bekende adressen ( Amazon, Bol) online verkocht.

Succes!
Gr. Jan
Het handigst is om een universele 1-Din houder in het gat te monteren. Worden bij de bekende adressen ( Amazon, Bol) online verkocht.

Succes!
Gr. Jan