10 jaar te laat, maar weer wat geleerd..
Kent iemand de hs-pd-17?
-
rutgerreinier
- Donateur

Re: Kent iemand de hs-pd-17?
Toch knap dat de rdw er weer een slaatje uit kan slaan...
uit privacy redenen wil de politie dit niet doen, tenzij schade, rdw zet even de privacy redenen aan de kant, wanneer er een bedrag betaald wordt haha
-
Ewout
- Donateur (5x)

Het is niet zo dat je de adresgegevens krijgt als je betaalt; als je betaalt wordt je verzoek naar de eigenaar gestuurd. Daar is niks privacy-schendends aan.
-
rutgerreinier
- Donateur

Oké, leg jij dat politie fryslan en de desbetreffende wijkagent even uit danEwout schreef: ↑ma 14 sep, 2020 14:12Het is niet zo dat je de adresgegevens krijgt als je betaalt; als je betaalt wordt je verzoek naar de eigenaar gestuurd. Daar is niks privacy-schendends aan.
-
rutgerreinier
- Donateur

Ewout schreef: ↑ma 14 sep, 2020 14:48Ik wol it graach besykje as ik der wer kom.
-
theun
- Donateur (3x)

Als ik me bedenk wat de taak van de politie is, dan lijkt me dat overduidelijk niet het in contact brengen van geïnteresseerden met voertuigeigenaren.. als je al dat soort verzoekjes gaat uitvoeren is de politie druk met de verkeerde dingen..rutgerreinier schreef: ↑ma 14 sep, 2020 14:29Oké, leg jij dat politie fryslan en de desbetreffende wijkagent even uit danEwout schreef: ↑ma 14 sep, 2020 14:12Het is niet zo dat je de adresgegevens krijgt als je betaalt; als je betaalt wordt je verzoek naar de eigenaar gestuurd. Daar is niks privacy-schendends aan.![]()
-
rutgerreinier
- Donateur

Nou het lijkt mij een mooie taak voor de wijkagent. Je mag namelijk wel de beste man benaderen als er een voertuig lange tijd zonder apk voor je deur staat en je er last van hebt. Dan kijkt hij ook even van wie die is. Om vervolgens daar even aan te bellen. Dus lijkt mij kleine moeite om dan even mijn gegevens achter te laten. Tenslotte is de politie je beste vriend hè
O nee zij geven de beste eigenaar eerst paar bekeuringen en halen dan zelf het voertuig weg.... (cynisme)
O nee zij geven de beste eigenaar eerst paar bekeuringen en halen dan zelf het voertuig weg.... (cynisme)
-
rutgerreinier
- Donateur

De Saab 900 turbo cabrio is weg omg!
Gelukkig had ik het kenteken nog en nog steeds dezelfde eigenaar, (waarvan ik niet weet waar die woont) ook heeft de auto nog steeds geen apk.
Maar aangezien de auto weg is en ik een briefje door het dak gestoken heb, nu wel kans dat ik een berichtje krijg.
Gelukkig had ik het kenteken nog en nog steeds dezelfde eigenaar, (waarvan ik niet weet waar die woont) ook heeft de auto nog steeds geen apk.
Maar aangezien de auto weg is en ik een briefje door het dak gestoken heb, nu wel kans dat ik een berichtje krijg.
-
Ewout
- Donateur (5x)

Ja, ik zag 'm staan en dacht: die neem ik mee.

-
rutgerreinier
- Donateur

hahaha rijdend meegenomen?
dat was namelijk de grootste vraag over deze auto, zou hij nog rijden.
Misschien heeft de politie de auto wel weg laten slepen, dan zou hij bij Theo Takel op het terrein moeten staan.
Maar eens langsrijden.
Op die foto is hij nog in redelijke staat. hij stond er afgelopen weken stuk minder mooi bij.
dat was namelijk de grootste vraag over deze auto, zou hij nog rijden.
Misschien heeft de politie de auto wel weg laten slepen, dan zou hij bij Theo Takel op het terrein moeten staan.
Maar eens langsrijden.
Op die foto is hij nog in redelijke staat. hij stond er afgelopen weken stuk minder mooi bij.