Uiteindelijk de auto gekocht en naar huis gereden, alles ging erg goed totdat we verbrande remblokjes begonnen te ruiken dus we hebben hem aan de kant gezet en voelen en ja hoor het wiel rechtsachter was bloedheet. Wonderbaarlijk genoeg loste het probleem zich zelf op en konden we door nadat we de rem even hebben laten afkoelen. De rest van de weg terug was zonder problemen.
Zondag heb ik de auto gepoetst en gepolijst en maandag in de was gezet zodat hij weer wat gaat glimmen en toen zijn we erachter gekomen dat een paneel al een keer is overgespoten in een helaas verkeerde kleur en ook niet zo netjes.
We hebben de voorstoel vastgezet, er was een bout afgebroken en we hebben een paar lampjes vervangen in het dashboard.
Ook ontdekt dat het tapijt aan de linkerkant van de auto nat is, het voelt vettig aan (misschien koelvloeistof). Dit is tot nu toe het grootste probleem aangezien we niet weten waar het vandaan komt. Misschien heeft iemand hier ervaring mee?
We verdenken dat de bonk bij het ver insturen de veer is die in zijn houder draait.
Ik zal in dit topic allerlei updates plaatsen over wat ik met de auto doe.
En dan nu wat leuke plaatjes! (Er moeten echt andere velgen onder want dit vind ik echt niet staan)