Prijs = Bieden (mijn startbod via marktplaats van 250 EUR werd direct afgewezen
Bouwjaar 1994
KM stand 289.324 km

Zoiets als drie maanden afschrijven op een T*sla ...9323 schreef: ↑za 22 mar, 2025 17:03Ik kreeg 1500 euro te horen.

Haha! Guilty as chargedBarboer schreef: ↑za 22 mar, 2025 17:54Jullie zijn dus de reden dat Marktplaats zo'n graftakkensite is geworden![]()

Haha, ik zou zeggen: wees blij dat het bieden is begonnen en kijk waar het toe leidt (in plaats van elk bod handmatig te verwijderen). Maar wie ben ik...Barboer schreef: ↑za 22 mar, 2025 17:54Jullie zijn dus de reden dat Marktplaats zo'n graftakkensite is geworden![]()

Als ik iets op MP heb staan en mensen brengen een bod uit dat niet serieus is, verwijder ik het onzinnige bod ook. Het zijn ( de goeden niet te na gesproken - lees Ewout) over het algemeen koopjesjagers die voor een dubbeltje op de 1e rang willen zitten. Meestal om het item daarna met winst weer te verkopen.Ewout schreef: ↑za 22 mar, 2025 20:40Haha, ik zou zeggen: wees blij dat het bieden is begonnen en kijk waar het toe leidt (in plaats van elk bod handmatig te verwijderen). Maar wie ben ik...

Hoe anders zou het zijn als het een 900 classic was… de 9000 wordt toch echt nog niet zo gewaardeerd..reiernumans schreef: ↑zo 23 mar, 2025 16:39Die zal nog wel even staan dan denk ik.. (hoewel het natuurlijk best veel auto is voor dat geld)
Dat geldt wel voor meer modellen. Sowieso autos die niet belastingvrij worden worden massaal opgeruimd.theun schreef: ↑zo 23 mar, 2025 16:59Hoe anders zou het zijn als het een 900 classic was… de 9000 wordt toch echt nog niet zo gewaardeerd..