Ergens in Nederland een mooie, bijzondere of goedkope Saab te koop gezien? Laat hier een bericht achter.
-
Saapie
- Donateur (2x)

Bericht
door Saapie » di 02 dec, 2025 21:01
Guido900T schreef: ↑di 02 dec, 2025 19:59
Uitgelezen kans voor iemand met een Rally-fascinatie! Grijp je kans!
Lijkt mij even niet de passende toon gezien de richting waar dit topic op gaat.
Stefan was een enorme saabliefhebber en dat de auto die hij van zijn vader heeft gekregen nu te koop staat is tragisch. Hij had er nog lange tijd zelf in moeten sturen!
-
Super72
- Geregistreerd lid
Bericht
door Super72 » di 02 dec, 2025 22:24
Saapie schreef: ↑di 02 dec, 2025 21:01
Lijkt mij even niet de passende toon gezien de richting waar dit topic op gaat.
Check. Vanaf nu is het een condoleance-topic, waarin uitsluitend stemmige en meelevende reacties mogen worden geplaatst. @El René: je hebt het topic verloren. Evenals kennelijk de opsteller van de verkoopadvertentie in kwestie, die gewoon de auto onder de aandacht wil hebben. Maar dat geheel terzijde.
-
Boef_Arjen
- Geregistreerd lid
Bericht
door Boef_Arjen » di 02 dec, 2025 22:25
Saapie schreef: ↑di 02 dec, 2025 13:28
Ik lees het daarnet op de site van het architectenbureau waar hij partner was. Enorm triest. En zo jong overleden. Schrik ervan. Jaren geleden had ik regelmatig contact met Stefan omdat we beiden een steilneus aan het opknappen waren. Enorm aardige en creatieve saabliefhebber.
Klopt, heb ‘m nog met zn zoon een keer gezien op een meeting in Huizen. Hele leuke normale gast waar je prima biertje mee zou kunnen drinken
-
Guido900T
- Donateur (3x)

Bericht
door Guido900T » di 02 dec, 2025 23:25
Jammer dat Stefan is overleden maar ik heb hem verder nooit gekend. Misschien moet er hier op het forum een apart condoleancetopic komen? Er zullen de komende jaren nog wel meer Saabliefhebbers overlijden. Kunnen daar ook overlijdensberichten/ in memoriams etc. geplaatst worden. Iedereen had/ heeft zijn eigen verhaal en herinneringen.
Alle respect daarvoor, maar in dit topic (gespot) staat de Saab die te koop is gezet centraal toch?
-
silvandam
- Donateur (3x)

Bericht
door silvandam » wo 03 dec, 2025 0:24
Een beetje begrip voor medeforummers die vandaag bekend zijn geworden met het overlijden van een gewaardeerd forumlid, of zelfs een vriend, zou wel op z’n plek zijn.
Lief zijn voor elkaar kan nooit kwaad.
-
Guido900T
- Donateur (3x)

Bericht
door Guido900T » wo 03 dec, 2025 0:48
alle begrip hoor en lief zijn ben ik ook voor, maar je zou je daardoor nog bijna een aasgier voelen als je nu nog op die auto ging lopen. Dat is toch ook niet de bedoeling van deze rubriek denk ik?
-
joep97
- Donateur

Bericht
door joep97 » wo 03 dec, 2025 16:43
Mee eens. Nuance is op zijn plaats, aanvallende toon naar elkaar nooit nuttig.
-
El René
- Geregistreerd lid
Bericht
door El René » wo 03 dec, 2025 22:32
Ik vond t een opmerkelijke auto en kennelijk was ie van een opmerkelijk mens. Ik kende de mens niet, noch het verhaal achter de auto en de reden van verkoop ervan, vind het spiijtig te horen allemaal, en jammer dat er mensen zijn die er woorden over krijgen. Ik hoop dat de auto goed terecht komt, dat ook.
-
silvandam
- Donateur (3x)

Bericht
door silvandam » do 04 dec, 2025 1:04
Klopt, Guido! Communicatie van achter en scherm is zo nu en dan verneukeratief, omdat het dikwijls de toon is die de muziek maakt. Hoop dat er een liefhebber wordt gevonden voor deze 900!
-
Guido900T
- Donateur (3x)

Bericht
door Guido900T » do 04 dec, 2025 2:05
zeker, je moet kunnen zingen natuurlijk maar we zijn niet allemaal Bianca Castafiore.
Maar deze prachtige rally 900 classic gaat zeker een liefhebber vinden!

-
Style&Co
- Moderator + Donateur

Bericht
door Style&Co » do 04 dec, 2025 10:31
Super72 schreef: ↑di 02 dec, 2025 22:24
Vanaf nu is het een condoleance-topic, waarin uitsluitend stemmige en meelevende reacties mogen worden geplaatst
Dan zijn we met ons allen 1 jaar + 1 week te laat.... Stefan overleed 27 november 2024. Veel te jong. Ik stel voor dat we het hier over een deel van zijn nalatenschap hebben.... de Saab die te koop is gezet. Laat die dan nog wel een lang leven beschoren zijn.