verkoopprijs

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
Moeskops
Geregistreerd lid

verkoopprijs

Bericht door Moeskops » zo 03 okt, 2010 15:59

Hallo,

Ik heb een vraag,
Ik bezet een saab 900se cabrio
Monte carlo geel.
km stand 81000.
Ik wil er graag vanaf, wat is een goede prijs hiervoor?
Is er misschien iemand in geiterreseerd?
Foto's van de auto krijg ik op een of andere manier niet bij dit bericht maar zou ik eventueel wel kunnen mailen

Groeten,

Willem

aZuL2001
Geregistreerd lid

Re: verkoopprijs

Bericht door aZuL2001 » zo 03 okt, 2010 18:20

Hoi Willem.

Welkom op SF.

Zo valt er niet veel over te zeggen. Het is waarschijnlijk een gele Saab Cabrio SE, met 81.000 km op de klok.

Wat voor motor ligt erin, jaartal, handbak of automaat, staat van onderhoud, welke leuke zaken zitten er nog in (ACC, Cruisecontrol, leder, mistlampjes voor, etc.).

Foto's kun je bijv. bij plaatjesupload.nl kwijt en dan hier in je bericht opnemen.

Moeskops
Geregistreerd lid

Bericht door Moeskops » zo 03 okt, 2010 19:40

Oke sorry zal iets meer informatie geven.
Er ligt een 2.0 motor in.
Hij heeft een Handbak, en zwarte lederen bekleding.
Hij heeft de 3 spaaks lichtmetalen wielen.
De auto is altijd goed onderhouden.
http://www.fotopocket.nl/view.php?friendly=saab2" onclick="window.open(this.href);return false;

Bezemwagen
Geregistreerd lid

Bericht door Bezemwagen » zo 03 okt, 2010 23:57

Afbeelding

Hupsakee!

aZuL2001
Geregistreerd lid

Bericht door aZuL2001 » ma 04 okt, 2010 0:04

En dan ga ik je toch even voorzichtig wijzen op een bericht wat bovenaan ieder te koop aangeboden deel staat :
Plaatsen van een advertentie
Ieder forumlid kan advertenties op het Saabforum plaatsen voor het aanbieden of zoeken van Saabs en onderdelen.
Zorg er voor dat de volgende zaken beschreven zijn om te voorkomen dat de meest voor de hand liggende vragen niet direct gesteld hoeven te worden:

Het aanbieden van Saabs
-een heldere omschrijving van de auto met reden van de verkoop
-de vraagprijs
-het modeltype
-het bouwjaar
-de kilometerstand
-de kleur
-brandstof
-een overzicht van accessoires
-een overzicht van aanpassingen aan de auto (is de auto bijvoorbeeld getuned?)
-de staat van het onderhoud (bijvoorbeeld: de Saab is dealeronderhouden, de koppeling is aan vervanging toe of recent een grote beurt gehad)
-eventueel een link naar je advertentie op een verkoopsite
-diverse foto's die een goed beeld geven van de auto (deze kunnen gratis op internet gezet worden. Hoe, zie dit topic: viewtopic.php?t=3955" onclick="window.open(this.href);return false;)

Voldoet een advertentie volledig aan de hierboven beschreven zaken, dan kan de schrijver van de advertentie vragen of een moderator de advertentie sluit, zodat discussies over het aangebodene niet mogelijk is. Vragen en biedingen moeten dan per PB gesteld worden.

Advertenties die niets met Saab te maken hebben worden niet op prijs gesteld en zullen verwijderd worden.

Gaat blijkbaar om een 900 NG 2.0i van 1997.

Wel een leuk ding :)

Plaats reactie