kl*tesjonnie
-
dwars
- Geregistreerd lid
kl*tesjonnie
klotesjonnie met 'n k*tgolfje , iedereen houdt afstand en rekening met de gladheid, dus mijn madam ook. Maar neeuh dee sjonnie ramt gewoon met zo'n kl*te vw de achterkant van onze dakloze scania in mekaar op de A73 ter hoogte van Roermond. Die Vw is total-loss (godzijdank alweer ene golf minder ) de scania kan nog rijden ondanks dat ie halve meter korter is.

-
gj900
- Donateur (9x)

-
S@@bman
- Geregistreerd lid
-
mailmichiel
- Donateur (2x)

Dat is niet zo mooi.
Pas op met nekklachten en whiplash klachten. Als de auto een halve meter korter is, zal het een aardige klap zijn geweest. Ik zou uw madam even bij de huisarts langs sturen en goed in de gaten houden. Licht de rechtsbijstandsverzekering maar alvast in.
Succes en sterkte ermee!
Michiel
Pas op met nekklachten en whiplash klachten. Als de auto een halve meter korter is, zal het een aardige klap zijn geweest. Ik zou uw madam even bij de huisarts langs sturen en goed in de gaten houden. Licht de rechtsbijstandsverzekering maar alvast in.
Succes en sterkte ermee!
Michiel
-
dwars
- Geregistreerd lid
schade viel me nog mee : zo'n scania vabis is een heel stevig gebouwd koekblik.
Trouwens die Jolf-sjonnie was niet alleen aan ut huilen, ook z'n pa die um kwam halen huilde stevig mee
hier paar piccie's

er zit buiten de bumper alleen een vouw het re-spatbord en in de kofferbak (van binnen dus) zal wel gericht moeten worden. Je merkt zo niks aan de auto. zelfs de kofferbak gaat gewoon open/dicht. Kwaliteit hoor zo'n scania
Trouwens die Jolf-sjonnie was niet alleen aan ut huilen, ook z'n pa die um kwam halen huilde stevig mee
hier paar piccie's

er zit buiten de bumper alleen een vouw het re-spatbord en in de kofferbak (van binnen dus) zal wel gericht moeten worden. Je merkt zo niks aan de auto. zelfs de kofferbak gaat gewoon open/dicht. Kwaliteit hoor zo'n scania
-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid
-
Henk-Jan
- Donateur

-
werli
- Donateur (2x)

-
brinky
- Donateur

-
dwars
- Geregistreerd lid
zou het zo'n vaart lopen? total-los?werli schreef:hey
achter aan gereden dus niet in fout
expert komt de schade opmeten :kreuk in de vloer en zij ..dus totaal verlies
je bent wel in je recht maar kan opzoek naar een andere auto
dus de impact van zo een golfje heeft toch wel nare gevolgen
mvg werner
-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid
-
DiedX
- Geregistreerd lid
Ik kan me er wel iets bij voorstellen.Henk-Jan schreef:Heel vervelend dat zoiets gebeurd is, maar vind je dit niet een bèètje overdreven en totaal niet gepast?De900C-GAS schreef:Levenslang geen rijbewijs meer voor die kl**tzak!!
Dat De900c gas dat doet is dan weer wat minder
-
werli
- Donateur (2x)

hey
ik schat voor 90% op een totaal verlies
een kreuk in de vloerplaat is heel moeilijk recht te krijgen en een zij vervangen is ook ni niks
een richtbank is dan ook een must ;een vloer recht trekken doormiddel van takels zonder richtbank zal vermoedelijk andere schade tot gevolg hebben
een saab op een richtbank is beenhard tegenover je golfje daar maak je een Q7 van op een trekbank
dus ik gok zwaar op totaal verlies
mvg werner
ik schat voor 90% op een totaal verlies
een kreuk in de vloerplaat is heel moeilijk recht te krijgen en een zij vervangen is ook ni niks
een richtbank is dan ook een must ;een vloer recht trekken doormiddel van takels zonder richtbank zal vermoedelijk andere schade tot gevolg hebben
een saab op een richtbank is beenhard tegenover je golfje daar maak je een Q7 van op een trekbank
dus ik gok zwaar op totaal verlies
mvg werner
-
WimZ
- Geregistreerd lid
Ik denk ook dat dit een hele dure schade is. En de huidige marktontwikkelingen zijn niet in je voordeel bij het vaststellen van de dagwaarde van je auto in geval van evt total loss. Ben je zelf wel all risk verzekerd? Dan heb je gelukkig je verhaalrechtsbijstand.
Het volgende advies klinkt lullig, maar is goed bedoeld:
Stel hij wordt total loss verklaard, koop dan het wrak terug van de verzekering en strip het van de waardevolle onderdelen en verkoop die los via het forum, marktplaats en eventueel eBay.
En koop een andere 9-3 cabrio. Onderaan de streep ben je dan zeer waarschijnlijk een stuk goedkoper uit dan wanneer je deze laat repareren (en mogelijk moet bijleggen) en hou je er niet een gerepareerde schadebak aan over. Mogelijk dat je meteen kan upgraden naar een dikker model, mocht je dat willen....
Het volgende advies klinkt lullig, maar is goed bedoeld:
Stel hij wordt total loss verklaard, koop dan het wrak terug van de verzekering en strip het van de waardevolle onderdelen en verkoop die los via het forum, marktplaats en eventueel eBay.
En koop een andere 9-3 cabrio. Onderaan de streep ben je dan zeer waarschijnlijk een stuk goedkoper uit dan wanneer je deze laat repareren (en mogelijk moet bijleggen) en hou je er niet een gerepareerde schadebak aan over. Mogelijk dat je meteen kan upgraden naar een dikker model, mocht je dat willen....