Bij mijn cabrio waren de grijze A stijlen aan de binnenzijde niet meer om aan te zien. Heb Colourlock slate gray leerverf geprobeerd, werkt uitstekend! Nu weer als nieuw, wel eerst met een sopje goed schoonmaken.
Hoop dat iemand hier wat aan heeft....
TIP voor het opknappen van NG9-3 cabrio A stijlen
-
Flowe Kitttt99
- Geregistreerd lid
Re: TIP voor het opknappen van NG9-3 cabrio A stijlen
Heb je toevallig een foto? Klinkt erg interessant namelijk! 
-
rauwers
- Donateur (12x)

Hallo Flowe,
bij mijn (Spaanse) cabrio's 2006 hetzelfde probleem.
Met name de horizontale A-style wordt broos, brokkelig en vertoont sporen van "plasticmoeheid".
Heb vervangende delen weten te bemachtigen die nog goed zijn en laat ze aan de achterzijde
verstevigen door glasvezel verstevigings- en lijmmatjes en de zichtzijde met alcantara te bekleden.
Hoop dat ze dan weer toonbaar en houdbaar zijn voor lange tijd.
Was er al een tijdje mee bezig om e.e.a. te vinden maar uiteindelijk geslaagd bij Peter Jonkers.
Succes en met vriendelijke groet,
Frank Rauwers.
bij mijn (Spaanse) cabrio's 2006 hetzelfde probleem.
Met name de horizontale A-style wordt broos, brokkelig en vertoont sporen van "plasticmoeheid".
Heb vervangende delen weten te bemachtigen die nog goed zijn en laat ze aan de achterzijde
verstevigen door glasvezel verstevigings- en lijmmatjes en de zichtzijde met alcantara te bekleden.
Hoop dat ze dan weer toonbaar en houdbaar zijn voor lange tijd.
Was er al een tijdje mee bezig om e.e.a. te vinden maar uiteindelijk geslaagd bij Peter Jonkers.
Succes en met vriendelijke groet,
Frank Rauwers.
-
Mrwhoopie
- Donateur (5x)

-
flow123
- Donateur

[/attachment]
Dat alcantara is vreselijk mooi. Hierbij een foto van na het Colourlock aanbrengen. Heb geen foto van hoe het was jammer genoeg....
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
Mrwhoopie
- Donateur (5x)

Die colourlock is ook echt precies OEM
mooi resultaat.