gps antenne
-
bombardier-rsv
- Geregistreerd lid
gps antenne
goedenavond,
ik vraag mij af waar je een losse gps ontvanger op kunt aansluiten op een cabrio van 2005. de navi werkt niet en had geen zin om een nieuwe originele haaievin te kopen.
ik weet wel dat het een sterk verouderd navigatie systeem is maar ik wil hem wel aan het werk hebben.
waar kun je dus de losse gps module op aansluiten en waar zit dat en hoe kom je erbij?
vast bedankt.
ik heb gezocht op het forum maar kan het niet vinden.
ik vraag mij af waar je een losse gps ontvanger op kunt aansluiten op een cabrio van 2005. de navi werkt niet en had geen zin om een nieuwe originele haaievin te kopen.
ik weet wel dat het een sterk verouderd navigatie systeem is maar ik wil hem wel aan het werk hebben.
waar kun je dus de losse gps module op aansluiten en waar zit dat en hoe kom je erbij?
vast bedankt.
ik heb gezocht op het forum maar kan het niet vinden.
-
reiernumans
- Donateur (2x)

Re: gps antenne
Even de binnenbekleding van de kofferbak eruit (klusje van 2 minuten) en je ziet het.. 
-
bombardier-rsv
- Geregistreerd lid
ja daar heb ik dus de haaievin zitten die geschikt zou moeten zijn voor de telefoon verbinding en de gps ontvangst. maar ik heb die verwijderd omdat die defect kan zijn. daar heb ik een losse gps antenne voor en die moet ergens op aangesloten worden maar dat is dezelfde stekker als waar de haaievin op aangesloten zit in die kofferbak deksel. dus dat gaat m niet worden. ik moet gewoon weten waar die stekker heen loopt en op aangesloten gaat worden.
-
reiernumans
- Donateur (2x)

De antennekabel loopt naar de navigatiecomputer die in de kofferbak zit.
-
Gino100
- Geregistreerd lid
Ik ben daar ook mee bezig geweest voordat de cabrio de stalling in ging.
Google eens "gps antenne fakra" dan zie je wat je bedoeld.
Ik ben benieuwd of je er mee verder komt. Ik ga in april de cabrio weer ophalen en dan wil ik ook de navigatie aan de praat proberen te krijgen
Ik ben benieuwd of je er mee verder komt. Ik ga in april de cabrio weer ophalen en dan wil ik ook de navigatie aan de praat proberen te krijgen
-
bombardier-rsv
- Geregistreerd lid
kijk daar kan ik wat mee, ga ik opzoeken. bedanktreiernumans schreef: ↑ma 07 mar, 2022 22:06De antennekabel loopt naar de navigatiecomputer die in de kofferbak zit.
-
bombardier-rsv
- Geregistreerd lid
die antenne heb ik al, moest alleen weten waar die op aangesloten zat.Gino100 schreef: ↑di 08 mar, 2022 9:42Ik ben daar ook mee bezig geweest voordat de cabrio de stalling in ging.
-
reiernumans
- Donateur (2x)

Je kan ook de antenne uit de oude haaienvin halen en die in de achterklep aansluiten en verstoppen, ben je er ook.
-
bombardier-rsv
- Geregistreerd lid
als die niet stuk zou zijn zou dat een oplossing kunnen zijn, maar ik ben bang dat die kast in de kofferbak stuk is. heb hem er inmiddels uitgehaald en daar een nieuwe externe antenne op aangesloten maar dan werkt het nog niet.