Vloermatten 9-3 aero cabrio

Voor alle Saab cabrio rijders
paul.schouten
Geregistreerd lid

Vloermatten 9-3 aero cabrio

Bericht door paul.schouten » wo 16 jul, 2014 17:19

Beste allen,

De vloermatten in mijn 9-3 aero cabrio (2001) hebben hun mooiste tijd wel gehad. Hebben jullie nog tips waar ik het best nieuwe kan bestellen?
Het mooiste zou ik het vinden als er een Saab logo in geprint is, maar dat hoeft niet per se.

Alvast dank!

blue city
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: Vloermatten 9-3 aero cabrio

Bericht door blue city » wo 16 jul, 2014 17:23

:D

Ik heb een paar weken terug originele Saab matten gescoord bij JenD vanden Bosch in Vinkeveen. Met Saablogo, en superkwaliteit.
Om en nabij 65 euroontjes

:O:

Maartenschuur
Geregistreerd lid

Bericht door Maartenschuur » wo 16 jul, 2014 17:24

Ik heb ze destijds bij matten-online.nl besteld. Zonder logo. Geen klachten verder, voldoet prima.

paul.schouten
Geregistreerd lid

Bericht door paul.schouten » wo 16 jul, 2014 17:30

Super, dan ga ik eerst bij J en D aankloppen. Matten-online ziet er ook prima uit, prijzen vallen enorm mee.

johnb52
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door johnb52 » wo 16 jul, 2014 18:03

blue city schreef::D

Ik heb een paar weken terug originele Saab matten gescoord bij JenD vanden Bosch in Vinkeveen. Met Saablogo, en superkwaliteit.
Om en nabij 65 euroontjes

Saab logo, of de letters S A A B. ?

Want met logo zijn niet orgineel namelijk.

Af en toe op eBay, en tradera ook.

EBay.co.uk en dan zoeken op Saab LHD

johnb52
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door johnb52 » wo 16 jul, 2014 18:08

En de after market matten blijven meestal maar n paar jaar, 2/3 , netjes, daarna kan je weer om andere.

Je kan ook nog bij de dealers aankloppen, maar de kans dat ze nog wat hebben is klein.

blue city
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door blue city » wo 16 jul, 2014 18:48

:shock:

Hoe kom je aan die wijsheid John?. Ik heb zelfs originele met art. nrs hier liggen met de naam van een autobedrijf. (Autohaus Berkefeld)
Een failliete dealer uit Duitsland, die ze blijkbaar zo wou hebben. Komen in het najaar op de Saabmarkt :mrgreen: Kunnen de originele matjes mooi de winter door.
Die aftermarkets zijn idd poep. ik had ze ook van matten on line.

johnb52
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door johnb52 » wo 16 jul, 2014 23:07

http://www.ebay.co.uk/itm/Genuine-Saab- ... 338c8f7661" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.saabdirectonline.com/Saab-9- ... et-Mat-Set" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.saabdirectonline.com/Mats-Mudflaps" onclick="window.open(this.href);return false;

ik zie er toch geen met een logo erin bijzitten?

En hier die van Elferink:

viewtopic.php?f=16&t=31341&start=60" onclick="window.open(this.href);return false;

blue city
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door blue city » do 17 jul, 2014 0:09

:D

Hier een setje onder een origineel Saab art. nr. 1722004 bij JenD http://www.jendvandenbosch.nl/index.php ... ssic-88-94" onclick="window.open(this.href);return false;
Laten we er maar over ophouden.

johnb52
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door johnb52 » do 17 jul, 2014 0:10

Kijk eens goed naar t logo :P

rdehaan
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door rdehaan » do 17 jul, 2014 1:20

Ik heb matten besteld bij automatten4you. Mindere kwaliteit dan origineel maar wel mooi om te zien en op maat (kleur+ logo)
Afbeelding
Afbeelding

paul.schouten
Geregistreerd lid

Bericht door paul.schouten » do 17 jul, 2014 9:05

Veel dank voor alle reacties. Bij de site van automatten4you maken ze inderdaad Saab matten met het logo (nagemaakt). Zien er prima uit, ik denk dat ik die maar eens ga proberen!

rdehaan
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door rdehaan » do 17 jul, 2014 18:08

De matten die ik daar heb besteld hebben een schuim backing. Duidelijk mindere kwaliteit dus, maar wel mooi.

Rik Tuin
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Rik Tuin » do 17 jul, 2014 22:25

Ik heb de mijne ook gekocht bij Matten4you. Heb de duurste uitvoering gekocht, met Saab logo, meer dan € 100,00.

Ik verwachtte voor dat geld topkwaliteit. De kwaliteit viel mij behoorlijk tegen, vind het veredeld vilt. Toen ik daarover contact opnam gaven ze niet thuis, had ik maar langs moeten komen in de showroom om de kwaliteit te beoordelen.

Had dus liever gewoon de matten van Elferink gehad.

paul.schouten
Geregistreerd lid

Bericht door paul.schouten » vr 18 jul, 2014 13:34

Special thanks naar blue city, ik heb ook een prima set matten gehaald bij JenD vanden Bosch in Vinkeveen.
De prijs viel enorm mee: 47,50 en er zit - net als bij de matten van Elferink - één Saab logo in verwerkt bij de bestuurderskant.

J en D heeft er volgens mij nog (veel) meer, dus als je op zoek bent - sla je slag.

Groet,

Plaats reactie