Saab 9-3 Cabrio Model 2007

Voor alle Saab cabrio rijders
okavango
Geregistreerd lid

Bericht door okavango » vr 26 mei, 2006 11:38

Thanks for the pic!
Een hele verbetering tov de dashboarc van de Cadillac.
Ik vraag mij alleen af waar het navi scherm icm het CD slot wordt geplaatst. Vreemd overigens dat ze geen foto hebben met een 'full options' cockpit.

Zaap
Geregistreerd lid

Bericht door Zaap » vr 26 mei, 2006 12:02

RG-64 schreef: De afwerking lijkt alleen al op basis van de foto inderdaad aanzienlijk beter.

Rob
Dit is natuurlijk een computer-rendering; als daar de maatvoering al niet klopt...
Ik heb ook wel een beetje dubbele gevoelens bij het hout; het doet me denken aan mijn 99 (waar de folie mooie bubbels vormde) maar of ik het in combinatie met het zwarte dashboard en de lichte bekleding nou zo fijn vind. :?

shearwater
In memoriam †

Bericht door shearwater » vr 26 mei, 2006 13:26

okavango
Geregistreerd lid

Bericht door okavango » vr 26 mei, 2006 13:34

Ik vind het vreemd dat Saab zelf niet meer nieuws naar buiten brengt.
Voordat ik er een bestel wil ik graag wel zien hoe een full options cockpit er uit gaat zien. Met een levertijd van 8-10 weken moeten ze snel komen met offciele pix voor de release van september.

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » vr 26 mei, 2006 13:34

Hmmm, ben er niet kapot van, echt jammer dat ze die airco knoppen erin hebben gezet, en dan dat hout :x :x :x :x

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » vr 26 mei, 2006 13:50

Dat display van boven komt in het dashboard te zitten.

Verder was er absoluut een update nodig voor de navigatie. Wij hebben een Espresso Black 9-3 (Vector + eigenlijk alles wel) Sport Sedan gehad, als huisdiesel, van september 2003 en ik vond de navigatie toen al niet denderend, helemaal als je het vergelijkt met concurrentie.

Ik vind het verder wel okay ogen allemaal en het straalt ook meer kwaliteit uit. Ik zal eens wat fotootjes schieten wanneer deze binnen is.

RG-64
Geregistreerd lid

Bericht door RG-64 » vr 26 mei, 2006 15:59

taaffert schreef:Dat display van boven komt in het dashboard te zitten.

Verder was er absoluut een update nodig voor de navigatie. Wij hebben een Espresso Black 9-3 (Vector + eigenlijk alles wel) Sport Sedan gehad, als huisdiesel, van september 2003 en ik vond de navigatie toen al niet denderend, helemaal als je het vergelijkt met concurrentie.

Ik vind het verder wel okay ogen allemaal en het straalt ook meer kwaliteit uit. Ik zal eens wat fotootjes schieten wanneer deze binnen is.
Helemaal mee eens. De navigatie zal in MY07 dus ook in de 9-3 wel touch-screen worden i.c.m. een groter scherm en das absoluut een verbetering. Ik vind het dashboard wel geslaagd: in de 9-5 is ie onevenwichtig, maar hier past ie goed. Nu nog het front wat meegeven van de aero-X (daar is immers ook sprake van) en je krijgt werkelijk een chique en aparte auto.

mavaro
Geregistreerd lid

stoffen kap

Bericht door mavaro » za 27 mei, 2006 10:05

De Flok schreef:Audi heeft ons gelukkig verzekerd dat de volgende A4 cabrio ook weer een stoffen kap zal hebben. Zij zijn dan met Saab de enige in hun klasse met een stoffen kap. Lekker stug volhouden, het zal zeker kopers trekken.

Denk dat het ook zinnig is voor de fabrikanten om softtops te blijven maken. Scheelt een stuk in gewicht, dus ook in rijgedrag en verbruik.
En natuurlijk de BMW 6 serie cabrio

Bigivan
Geregistreerd lid

Bericht door Bigivan » za 27 mei, 2006 11:31

sjoerdk schreef:Hmmm, ben er niet kapot van, echt jammer dat ze die airco knoppen erin hebben gezet, en dan dat hout
Dat hout is inderdaad niet om aan te zien, maar dat is de Arc afwerking denk ik. Aangezien mijn Cabrio en mijn 9-5 beiden in Vector uitvoering zijn, is houtafwerking wel wennen. Geef mij maar alu-look.
Wat betreft de aircobediening, kan ik er het volgende overzeggen: zeer handig en degelijk aanvoelend, geen kapotte cijfertjes en symbooltjes meer (toont zo goedkoop als alles maar half werkt, doet me denken aan mijn Opels van vroeger). Wat betreft het navigatiesysteem hoop ik echt dat ze er het systeem uit de 9-5 ingooien, want al ziet ook dit systeem er niet het modernste uit, het is wel veel en veel beter, sneller en handiger dan dat klotespul uit de 9-3. De lay-out van het dash vind ik er niet op vooruitgegaan, maar ik moet het eerst zien in het echt.

RG-64
Geregistreerd lid

Bericht door RG-64 » ma 29 mei, 2006 15:57

Hoop dat de voorkant een beetje op deze photoshop gaat lijken:

Afbeelding

Bigivan
Geregistreerd lid

Bericht door Bigivan » ma 29 mei, 2006 17:01

Zeer mooi, en dan de velgen van de Aero X erop en het is helemaal af. :D

RG-64
Geregistreerd lid

Bericht door RG-64 » do 08 jun, 2006 14:58

En hier dan de cabrio met het nieuwe interieur (geen photoshop!):

Afbeelding

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » do 08 jun, 2006 15:19

Toevallig ook plaatjes van de voorkant? Ben erg benieuwd!

okavango
Geregistreerd lid

Bericht door okavango » do 08 jun, 2006 15:24

Heb net ff gekeken op Saabphotos.com (http://www.saabphotos.com). Daar kun je pics van de 9-3 MY07 terugvinden. Voor/achterzijde, zijkant, etc.

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » do 08 jun, 2006 15:24

Bedankt! :)

Plaats reactie