kl*tesjonnie
-
brinky
- Donateur

-
WimZ
- Geregistreerd lid
-
dwars
- Geregistreerd lid
-
dwars
- Geregistreerd lid
nou, expert is geweest en de schade wordt verholpen (hij moet enigzins gericht worden) volgens "schadegarant" methode (dwz naar fabrieksnorm met garantie
) hehe. Mijn vrouw is net ook bij de arts geweest en heeft idd flinke spierpijn (wss door de gordel) maar het scheelt dat zij een heel sportief exemplaar is
en dus een zeer goede conditie heeft. Iig het is gemeld bij de verzekeraar, mocht er onverhoopt nog gevolg-letsel-schade uit voorvloeien in de toekomst voor haar. Maar laten we maar positief blijven en daar niet van uit gaan 
eind goed al goed? als ie gemaakt is (ik zeg doe maar rustig aan, wacht gerust tot de dooi goed inzet
ondertussen koetsche we met een Honda Jazz
mja je kunt niet alles hebben wa?
) dan laat ik de foto's hier weer zien 
eind goed al goed? als ie gemaakt is (ik zeg doe maar rustig aan, wacht gerust tot de dooi goed inzet
-
jev
- Geregistreerd lid
Zeg, een beetje minder mag ook wel he? Jij begint meteen te roepen dat je "maar" dagwaarde terug krijgt, mijn contstatering is, als dat zo is, je dan de verkeerde verzekering hebt gekozen omdat een beetje goede vervangingswaarde uitkeert. En voor de rest: veel succes.dwars schreef:zeg onozelaar, tik jij nog zuiver?
-
De Teng
- Geregistreerd lid
Zeg lieverds, neem niet alles zo letterlijk en niet zo serieus. Door te snel in de verdediging te vliegen krijg je al gauw een rare reactie terug. Bedenk dat dit een geschreven aspect is van communicatie (waarbij meer dan 50% van communicatie non-verbaal is) en dat je dus aardig wat essentiële nuances van mist. Probeer het enerzijds misschien anders te verwoorden en anderzijds iets anders op te vatten. Peace on earth en zo.
Relax...
Relax...
-
brinky
- Donateur

Verhaalrechtsbijstand kun je ook best bij een WA-verzekering hebben. Net zoiets als schade inzittenden verzekering... extra optie waarvoor je kunt kiezen.WimZ schreef:Het verschil zit em in de verhaalsrechtsbijstand. Bij All Risk handelt je eigen verzekeringsmaatschappij alles voor je af. Anders schijn je er zelf achteraan te moeten...
-
De Teng
- Geregistreerd lid
Ik schoot in de lach toen ik je post onderaan op de vorige pagina las hoor, dus 't is niet allemaal ellende hier.dwars schreef:nogmaals (zie boven), mijn excuus
Mijn bijdrage hierboven is meer gestoeld op reacties die (te?) intuïtief zijn en daardoor niet zo goed overwogen. Zo kan het soms gauw mis gaan op een forum weet ik uit ervaring. Gelukkig niet uit eigen ervaring.
-
GHIA
- Geregistreerd lid