kl*tesjonnie

Voor alle Saab cabrio rijders
brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » vr 09 jan, 2009 10:57

Volgens mij was het 'de schuld van de ander' - dus all-risk maakt dan niet zo gans veel uit.

WimZ
Geregistreerd lid

Bericht door WimZ » vr 09 jan, 2009 11:15

Het verschil zit em in de verhaalsrechtsbijstand. Bij All Risk handelt je eigen verzekeringsmaatschappij alles voor je af. Anders schijn je er zelf achteraan te moeten...

dwars
Geregistreerd lid

Bericht door dwars » vr 09 jan, 2009 11:20

je hebt gelijk, excuus voor mijn uithaal :oops: vanmiddag komt de expert en kom ik erop terug :wink:

dwars
Geregistreerd lid

Bericht door dwars » vr 09 jan, 2009 13:27

nou, expert is geweest en de schade wordt verholpen (hij moet enigzins gericht worden) volgens "schadegarant" methode (dwz naar fabrieksnorm met garantie :cool:) hehe. Mijn vrouw is net ook bij de arts geweest en heeft idd flinke spierpijn (wss door de gordel) maar het scheelt dat zij een heel sportief exemplaar is :lol: en dus een zeer goede conditie heeft. Iig het is gemeld bij de verzekeraar, mocht er onverhoopt nog gevolg-letsel-schade uit voorvloeien in de toekomst voor haar. Maar laten we maar positief blijven en daar niet van uit gaan ;)

eind goed al goed? als ie gemaakt is (ik zeg doe maar rustig aan, wacht gerust tot de dooi goed inzet :lol: ondertussen koetsche we met een Honda Jazz :( mja je kunt niet alles hebben wa? :D ) dan laat ik de foto's hier weer zien :wink:

WimZ
Geregistreerd lid

Bericht door WimZ » vr 09 jan, 2009 13:38

Nou, dat valt mee dan. Gelukkig maar.

jev
Geregistreerd lid

Bericht door jev » vr 09 jan, 2009 14:23

dwars schreef:zeg onozelaar, tik jij nog zuiver?
Zeg, een beetje minder mag ook wel he? Jij begint meteen te roepen dat je "maar" dagwaarde terug krijgt, mijn contstatering is, als dat zo is, je dan de verkeerde verzekering hebt gekozen omdat een beetje goede vervangingswaarde uitkeert. En voor de rest: veel succes.

De Teng
Geregistreerd lid

Bericht door De Teng » vr 09 jan, 2009 14:39

Zeg lieverds, neem niet alles zo letterlijk en niet zo serieus. Door te snel in de verdediging te vliegen krijg je al gauw een rare reactie terug. Bedenk dat dit een geschreven aspect is van communicatie (waarbij meer dan 50% van communicatie non-verbaal is) en dat je dus aardig wat essentiële nuances van mist. Probeer het enerzijds misschien anders te verwoorden en anderzijds iets anders op te vatten. Peace on earth en zo.

Relax... :computer1:

dwars
Geregistreerd lid

Bericht door dwars » vr 09 jan, 2009 14:47

nogmaals (zie boven), mijn excuus :oops:

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » vr 09 jan, 2009 15:38

WimZ schreef:Het verschil zit em in de verhaalsrechtsbijstand. Bij All Risk handelt je eigen verzekeringsmaatschappij alles voor je af. Anders schijn je er zelf achteraan te moeten...
Verhaalrechtsbijstand kun je ook best bij een WA-verzekering hebben. Net zoiets als schade inzittenden verzekering... extra optie waarvoor je kunt kiezen.

De Teng
Geregistreerd lid

Bericht door De Teng » vr 09 jan, 2009 16:53

dwars schreef:nogmaals (zie boven), mijn excuus :oops:
Ik schoot in de lach toen ik je post onderaan op de vorige pagina las hoor, dus 't is niet allemaal ellende hier. ;)

Mijn bijdrage hierboven is meer gestoeld op reacties die (te?) intuïtief zijn en daardoor niet zo goed overwogen. Zo kan het soms gauw mis gaan op een forum weet ik uit ervaring. Gelukkig niet uit eigen ervaring. :lol:

GHIA
Geregistreerd lid

Bericht door GHIA » za 10 jan, 2009 19:29

brinky schreef:Volgens mij was het 'de schuld van de ander' - dus all-risk maakt dan niet zo gans veel uit.
De kans is alleen veel groter dat je je schade vergoed krijgt.

Dat een ander schuld heeft, wil nog niet zeggen dat de schade vergoed wordt.

Plaats reactie