hoe kom ik in de fotogalerij
-
Jack Betting
- Geregistreerd lid
hoe kom ik in de fotogalerij
niet dat ik beroemd wil worden maar wil met trots enkele foto,s van mijn saab in de galerij zetten ook zie ik dat forumleden een foto bij iedere mail hebben staan hoe kan ik dit voor elkaar krijgen, ik ben niet zo geweldig op de pc, dus,,,,,,, gr. jack betting
-
Sander
- Forum Admin
Re: hoe kom ik in de fotogalerij
Door mij een berichtje te sturen220354 schreef:niet dat ik beroemd wil worden maar wil met trots enkele foto,s van mijn saab in de galerij zetten ook zie ik dat forumleden een foto bij iedere mail hebben staan hoe kan ik dit voor elkaar krijgen, ik ben niet zo geweldig op de pc, dus,,,,,,, gr. jack betting
Groeten,
Sander
-
Jack Betting
- Geregistreerd lid
beste sander als eerste heb ik denk ik een foutje gemaakt vanaf het begin
ik heb altijd 220354 staan als ik mijn gegevens zie dit wilde ik graag veranderen in gewoon ,, jack betting,, en waar mag ik een of meerdere foto,s naartoe mailen. gr. jack
ik heb altijd 220354 staan als ik mijn gegevens zie dit wilde ik graag veranderen in gewoon ,, jack betting,, en waar mag ik een of meerdere foto,s naartoe mailen. gr. jack
-
Niels
- Geregistreerd lid
Nah, het is weer eens wat anders dan al die namen steeds toch220354 schreef:beste sander als eerste heb ik denk ik een foutje gemaakt vanaf het begin