Elektrisch verstelbare zetels inbouwen
-
jansen
- Donateur (7x)

Re: Elektrisch verstelbare zetels inbouwen
Aannamen zijn altijd verkeerd.
-
J.vandermeulen
- Donateur

Of zoals ze in de 8terhoek al eeuwen roepen: Assumption is the mother of all * ups!jansen schreef: ↑zo 11 feb, 2024 12:27Aannamen zijn altijd verkeerd.
Dus de zittingen met het leer uit de huidige handmatige stoelen zijn niet simpel over zetten naar het skelet (of welke juiste andere benaming dan ook) van de electrische stoelen.
Dan zou er waarschijnlijk ook nog bedrading moeten worden aangepast.
-
J.vandermeulen
- Donateur

Een mens is nooit te oud om te leren. Het blijkt dat in MY 2005 van de cabrio’s er versies waren waarbij alleen de bestuurdersstoel electrisch verstelbaar is en de passagiersstoel handmatig. Let wel, vanaf fabriek!
-
Mrwhoopie
- Donateur (5x)

Klopt en later was dat ook nog zo. beiden elektrisch verstelbaar was een optie. Elektrisch met memory was ook een optie maar zal dan enkel voor de bestuurdersstoel zijn.
Het verzetten van het leer kan maar is wel een klusje. Controleer zeker de gordels van de donorwagen want handbediende zetels en elektrische hebben andere gordels.
Het verzetten van het leer kan maar is wel een klusje. Controleer zeker de gordels van de donorwagen want handbediende zetels en elektrische hebben andere gordels.
-
ico9-3
- Donateur (4x)

Volgens mij moeten elektrische stoelen er gewoon zo in kunnen. Je moet enkel vinden waar je electriciteit kan aftappen… heb ik in mijn sportcombi gedaan
-
J.vandermeulen
- Donateur

En waar tref je die normaal gesproken aan?ico9-3 schreef: ↑zo 11 feb, 2024 19:25Je moet enkel vinden waar je electriciteit kan aftappen… heb ik in mijn sportcombi gedaan
-
ico9-3
- Donateur (4x)

Ik heb het niet zelf gedaan. Belangrijkste was elektriciteit vinden die op het juiste moment onder stroom staat. Er loopt vanalles in de buurt, maar weet niet meer waarvan of waar ze afgetapt hebben