Goede dag, ik wil de niewste Kenwood 2017 DDX 971BTS multimedia systeem gaan inbouwen. Deze in plaats van huidige fabriekinbouw radio.
Het betreft mijn Saab 93 cabrio uit 2004
Wat mij is opgevallen is dat als ik de stekker van deze radio loskoppel de auto niet start!
Daar ik zelf de voorbereiding doe, inbouw, frame, dashboard afwerking en het inbouwcentrum de aansluiting van de kabels gaat verzorgen, vraag ik me af of dit gaat lukken.
Heeft iemand ervaring, vooral of het goed komt met de stekker, die meer functies lijkt te hebben?
Vriendeöijke groet Peter Lasaroms.
2 din Kenwood inbouw wens.
-
RoccoH
- Donateur (5x)

Re: 2 din Kenwood inbouw wens.
Dat gaat niet lukken, er zijn geen aftermarket radio's beschikbaar voor de Sport Cabrio modellen van M2004-2006.
Beter kan je dit soort vragen stellen in het juiste topic, aangezien het een niet Cabrio specifieke vraag is: viewforum.php?f=18" onclick="window.open(this.href);return false;
Beter kan je dit soort vragen stellen in het juiste topic, aangezien het een niet Cabrio specifieke vraag is: viewforum.php?f=18" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Peter & Anita
- Geregistreerd lid
Re: 2 din Kenwood inbouw wens.
Oke dank voor je antwoord , plaat hets bericht ook dan elders. Wie weet heeft iemand een oplossing!
Groet Peter.
Groet Peter.