Nieuwe cabrio kap classic Caab

Voor alle Saab cabrio rijders
tenhallers
Geregistreerd lid

Re: Nieuwe cabrio kap classic Caab

Bericht door tenhallers » do 22 apr, 2010 18:20

Als er nog een mooie groepskorting uitrolt voor een sonnenland kap met strips en montage, hoor ik het ook graag....
Ik rommel nu nog aan met zwarte ducktape op de twee grote steekwonden ....

Joyce
Geregistreerd lid

Bericht door Joyce » zo 16 mei, 2010 1:03

Desmond schreef:Prijzen publiceren doen ze niet moeilijk over, hebben ze standaard op de plank liggen.

De gehele (buiten)kap wordt vervangen door een blauwe Sonnenland, incl achterruit(gedeelte). Waarschijnlijk zijn de 2 tackstrips aan vervanging toe (99,- ps).
Daarnaast stellen ze de ruiten af indien nodig en worden de scharnierpunten vh frame gesmeerd/nagelopen.

Geheel gaat zo'n 1800,- incl btw kosten. 2 jr garantie.
En wat vind je van het resultaat?
De kap van mijn cabrio moet ook vervangen worden, vandaar de interesse :) .

Desmond
Geregistreerd lid

Bericht door Desmond » zo 16 mei, 2010 2:16

Vakwerk, superstrak. Ramen zijn ook afgesteld dus een stuk minder geruis. Ben over het geheel (dak, afwerking en extraatjes, service) erg tevreden en blij dat ik er toch iets meer euro's aan heb uitgegeven..

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » zo 16 mei, 2010 17:42

Is het frame ook netjes gemaakt, of was dat bij jou niet nodig? Met name de voorkant van het frame (boven de voorruit) is niet netjes meer bij mij.

Desmond
Geregistreerd lid

Bericht door Desmond » zo 16 mei, 2010 20:05

Yep, hebben ze ook meegenomen.

yrhen
Geregistreerd lid

Bericht door yrhen » di 18 mei, 2010 15:33

mijn caabje heeft een nieuw dakje hier uit Rhenen. mooi werk, mooie prijs, prettig zaken doen. wat wil een mens nog meer.
ik ben in elk geval dolgelukkig.

900 SE C
Geregistreerd lid

Bericht door 900 SE C » di 18 mei, 2010 21:18

Top!

Blij dat het goed bevallen is.

Groeten, klaas

yrhen schreef:mijn caabje heeft een nieuw dakje hier uit Rhenen. mooi werk, mooie prijs, prettig zaken doen. wat wil een mens nog meer.
ik ben in elk geval dolgelukkig.

nastydrive
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door nastydrive » vr 10 jan, 2014 15:38

Zo ff wat stof van dit topic afblazen

Zijn de gemonteerde kappen op de diverse saabjes nog steeds mooi na bijna 4 jaar , en misschien zijn er nog meer reviews van andere bedrijven Zemogen ook uit Belgie afkomstig zijn natuurlijk
Ik ben namelijk ook op zoek ,mijn cabrio is ook aan een nieuwe kap toe

Erwin

chriscamf

Bericht door chriscamf » ma 13 jan, 2014 11:57

Ben zelf tijdens mijn oriëntatie bij diverse bedrijven geweest. Wat ik naast Hame uit Rotterdam ook een prettig gesprek vond was; bij http://cabrioletsch.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;. Die vertelde me uiteindelijk dat ik helemaal (nog) geen nieuwe kap nodig had. Er zat een rubber aan de voorkant van de kap (waar hij grenst op je ruit) die er niet hoorde. Probleem was grotendeels opgelost. Als ze hadden gewild hadden ze mij een kap kunnen verkopen (all-in voor €1200,00). Dat deden ze niet, maar mocht hij ooit wel vervangen worden, ga ik daar naar toe. Lange termijn denken dus, geen snelle quick and dirty klant scoren. Dat vind ik heel fijn.

Plaats reactie