waar moet de olie van de cabriokap
-
luc26
- Geregistreerd lid
waar moet de olie van de cabriokap
ik heb dus vanmiddag gekeken naar mijn olieniveau van mijn kap en die stond dus ver onder de min daarna heb ik onder me achterbank gekeken voor het bijvullen van de olie maar ik zag een grote zwart platte dop die ik kon weghalen maar hier zat niks alleen een dikke draad die verbonden was en dan zag ik ook nog links en rechts twee kleinere doppen die ik ook kon weg halen maar daar weet ik het dus ook niet van en bij me skiluik zit het kraanrtje om de olie af te sluiten denk ik dus waar kan ik hem nou bijvullen????
alvast bedankt
alvast bedankt
-
luc26
- Geregistreerd lid
Re: waar moet de olie van de cabriokap
kan iemand mij asjeblieft helpen ik weet het anders echt niet
alvast bedankt
alvast bedankt
-
Nick
- Donateur (2x)

hoi luc,
heb je in je instructieboekje gekeken, daar staat het toch in?
Anders deze stappen volgen. http://www.mijnbestand.nl/Bestand-UZOON4CBP64J.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
succes
Nick
heb je in je instructieboekje gekeken, daar staat het toch in?
Anders deze stappen volgen. http://www.mijnbestand.nl/Bestand-UZOON4CBP64J.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
succes
Nick
-
luc26
- Geregistreerd lid
harstikke bedankt nick
mag ik het tot het max streepje bijvullen of tussen min en max in ?
mag ik het tot het max streepje bijvullen of tussen min en max in ?
-
Nick
- Donateur (2x)

gewoon tot max vullen, dan kan je in verloop van tijd zien of en zo ja hoeveel er weglekt 
-
luc26
- Geregistreerd lid
euuhhh je gaat me toch niet bang maken ej wie zegt dat er olie weglekt? 
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
Waarom denk je dat het ver onder de 'min' stond?
Wat voor Saab cabrio heb je eigenlijk?
Wat voor Saab cabrio heb je eigenlijk?
-
luc26
- Geregistreerd lid
ik heb een saab 9-3 2.0 uit 1999 geimporteerd uit italie heb hem net vier maanden
kijk ik ken de geschiedenis niet van deze auto wat de vorige eigenaar er mee deed en ik heb gekeken uiteraard naar de olie gekeken en die stond onder de min ik snap ook niet dat hij leeg is want het is een gesloten circuit dus nu hij leeg is moet er wel ergens een lek zitten
kijk ik ken de geschiedenis niet van deze auto wat de vorige eigenaar er mee deed en ik heb gekeken uiteraard naar de olie gekeken en die stond onder de min ik snap ook niet dat hij leeg is want het is een gesloten circuit dus nu hij leeg is moet er wel ergens een lek zitten
-
Nick
- Donateur (2x)

als je voorganger verkeerde olie heeft gebruikt bij het bijvullen, dan zou het kunnen zijn dat de seals van de hydrolische pistons zijn aangetast. Ik zou hem dus nu bijvullen (met de voorgeschreven olie) en hopen dat het meevalt.
-
luc26
- Geregistreerd lid
harstikke bedankt voor jullie informatie jongens het is erg nuttig geweest en jullie zien mij wel weer als er weer wat is met mijn schone dame 
doei doei en een fijn weekend allemaal
doei doei en een fijn weekend allemaal