wielmoeren voor minilites/silverspokes
-
bak
- Geregistreerd lid
wielmoeren voor minilites/silverspokes
Hallo,
Heb een mooi setje Minilites op de kop getikt voor mijn 99er echter passen de standaard stalen velg moeren niet. Weet iemand welke moeren hierbij horen? EMSmoeren?....
Sander
Heb een mooi setje Minilites op de kop getikt voor mijn 99er echter passen de standaard stalen velg moeren niet. Weet iemand welke moeren hierbij horen? EMSmoeren?....
Sander
-
nacra 93
- Donateur

-
bak
- Geregistreerd lid
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
Paul99
- Geregistreerd lid
Nee hoor. Ook voor stalen velgen. De moeren die gebuirt moeten worden zijn afhankelijk van de manier van centreren van het wiel op naaf. Stalen velgen en SilverSpokes worden door de wielmoeren gecentreerd en de moeren moeren daarom conisch zijn. De EMS/Inca's worden met het centrale ronde gat gecentreerd en hebben dus geen conische moeren nodig, maar vlakke die alleen voor het aandraaien van het wiel zijn.jelger schreef:ik denk dat die voor stalen velgen anders zijn dan hier boven toch? de konische kant is namelijk bedoeld voor lichtmetalen velgen.
maw dan zou je toch nog even een setje moeren moeten halen ergens.
-
bak
- Geregistreerd lid
passen niet, moeren zijn iets korter qua conisch gedeelte en ook het 6 kant gedeelte is iets minder lang als ik deze vergelijk met bovenstaande foto. Kan moer er maar een aantal slagen opdraaien, bovendien kan deze dan niet meer worden aangedraaid met sleutel.
Vanmiddag ff in de garage koekeloeren daar ligt nog wat, hopelijk een iest ander modelletje.
Vanmiddag ff in de garage koekeloeren daar ligt nog wat, hopelijk een iest ander modelletje.
-
bak
- Geregistreerd lid
helaas geen moeren, als iemand iets in de aanbieding heeft....
bedankt voor de reacties alvast.
Heb er trouwens geen haast mee daar de winterbandjes op stalen velg er eerst onder gaan. Tijdelijk wordt mijn karretje als eerste vervoersmiddel gebruikt en deze bandjes zijn verplicht op de deutsche autbaan.
Sander
bedankt voor de reacties alvast.
Heb er trouwens geen haast mee daar de winterbandjes op stalen velg er eerst onder gaan. Tijdelijk wordt mijn karretje als eerste vervoersmiddel gebruikt en deze bandjes zijn verplicht op de deutsche autbaan.
Sander
-
Paul99
- Geregistreerd lid
-
bak
- Geregistreerd lid
-
Paul99
- Geregistreerd lid
-
Steve-O