JT 54 BH

1967-1984
Plaats reactie
SimonA50

JT 54 BH

Bericht door SimonA50 » do 29 jun, 2006 20:24

Ik heb ooit een Saab 99 gehad met het kenteken JT-54-BH. Nu ben ik benieuwd of deze nog bestaat en zo ja. Wie heeft hem?

michiel
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: JT 54 BH

Bericht door michiel » do 29 jun, 2006 20:49

RDW.nl schreef:kenteken JT-54-BH
Datum eerste afgifte Nederland 6 mei 1983
Datum eerste toelating 6 mei 1983
Datum aanvang tenaamstelling 14 maart 1989

Vervaldatum APK N.v.t.
Waarschijnlijk is de 99 geschorst en al 17 jaar in bezit van de huidige eigenaar. Hopenlijk in bezit van een liefhebber die het beestje aan het verzorgen/opknappen is. :wink:

Ewout900
Geregistreerd lid

Bericht door Ewout900 » do 29 jun, 2006 20:52

Leonardo da Vinci schreef:narcistisch onderwerp
Want :?:

:depressed:

Blij dat de echte LdV wat meer open stond voor zaken die op het eerste gezicht matig interessant leken.

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » do 29 jun, 2006 21:19

@ LDV,
Volgens mij is dit nog steeds het Saabforum, een plek waar Saab rijders zijn te vinden en die graag dingen aan elkaar vragen en dingen willen weten, lijkt me dus nogal een nutteloze opmerking!

Als het onderwerp je niet interesseert, waarom reageer je er dan op?

@ SimonA50,
Helaas ken ik de JT-54-BH niet...

utan
Geregistreerd lid

Bericht door utan » do 29 jun, 2006 21:41

idd, misschien gaat het om de inkleding (gelijk aan de kabinetscrisis van vanavond) ik vind dat Simon zo'n vraag best mag stellen!

Over narcissus gesproken(even uit m'n hoofd), hij huwde met echo. Zij huwde als waternimf deze halfgod. Helaas kon echo alleen de laatste woorden van de vorige spreker herhalen vandaar dat ze zo goed bij de halfgod narcissus past omdat deze het zo vaak over zichzelf had. Helaas eindigde dit alles in een tranendal en bleef narcissus zoals we hem nog vaak aan kunnen treffen met gebogen hoofd aan de rand van het water.

simonA50, ik ken jouw Saab niet maar ik hoop dat je em vind!

Reinder
Geregistreerd lid

Bericht door Reinder » do 29 jun, 2006 22:50

Haha, ik had jt-55-bh, dat was mijn 99 special edition. Die heb ik vorig jaar rond deze tijd verkocht aan een andere liefhebber.

Als je in mijn foto album kijk staan daar foto's van de auto. Is het ongeveer dezelfde als die van jou?

marq101
Geregistreerd lid

Bericht door marq101 » vr 30 jun, 2006 2:03

Leonardo da Vinci schreef:Ikke niet,..

....misschien een ander wie zich niet stoort aan dit narcistisch onderwerp waar de rest niks aan heeft.
Nou en!!

White Lines
Geregistreerd lid

Bericht door White Lines » vr 30 jun, 2006 2:41

Leonardo da Vinci schreef:
marq101 schreef:
Leonardo da Vinci schreef:Ikke niet,..

....misschien een ander wie zich niet stoort aan dit narcistisch onderwerp waar de rest niks aan heeft.
Nou en!!
En wat? Vertel is wat je eraan hebt dan!
Moet je op deze planeet overal iets aan hebben dan??, of mag er ook gewoon wat gezonde nieuwsgierigheid zijn naar het verleden van een auto(of andere dingen/gebouwen)??

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » vr 30 jun, 2006 20:04

White Lines schreef:
Moet je op deze planeet overal iets aan hebben dan??, of mag er ook gewoon wat gezonde nieuwsgierigheid zijn naar het verleden van een auto(of andere dingen/gebouwen)??
Ik ben geen voorstander van een meningsloze massa, nee. Maar het is ook weer niet goed om in het verleden te leven, waneer het je al voorbij gegaan is.
Dat jij geen prettige herinneringen hebt aan het verleden wil niet zeggen dat anderen dat ook hebben. Is toch leuk om te weten wat er allemaal tot nu met je oude auto gebeurt is.

Van mijn eerste auto weet ik het ook nog steeds. Mijn eerste Saab echter niet en dat vind ik best jammer.

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » vr 30 jun, 2006 20:33

Ik vind dat jij nogal fel regaeert op een onderwerp waarbij iemand zijn herinneringen, meestal goede want het gaat om een Saab, naar boven haalt en dat dat nergens voor nodig was meteen over narcisme te beginnen. Maar goed ieder zijn mening. Ik hoop dat Simon in zijn zoektocht slaagt.

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » za 01 jul, 2006 0:38

vroeger,vroeger had ik een 27 mc bak,ja ik weet het,laat maar we mogen zo allen een jeugd zonde hebben.
op een gegeven moment heb ik er en kachel [versterker] achter gezet
en kon ik praten met iemand in vollenhove[ zeg slap lullen]maar daar was altijd zo een eikeltje en je wist waar hij woonde ,niet dat het hielp.
maar dan hoorde je zijn breaker breaker[vaktaal]door de ether gallen
en dan baalde je zou want je had kontakt met iemand 20 km verderop en dat was toen stoer :!:
en ik heb nu een deja vuja moeilijk woord maar dat betekent dat je iets "weer beleeft" :twisted:

niet dat mijn bijdragen altijd zo nuttig zijn maar het was zo lekker
rustig en gesaabig

White Lines
Geregistreerd lid

Bericht door White Lines » za 01 jul, 2006 2:43

Heb je nog qsl-kaartjes te ruil??? :wink:

Plaats reactie