JT 54 BH
-
michiel
- Donateur (2x)

Re: JT 54 BH
Waarschijnlijk is de 99 geschorst en al 17 jaar in bezit van de huidige eigenaar. Hopenlijk in bezit van een liefhebber die het beestje aan het verzorgen/opknappen is.RDW.nl schreef:kenteken JT-54-BH
Datum eerste afgifte Nederland 6 mei 1983
Datum eerste toelating 6 mei 1983
Datum aanvang tenaamstelling 14 maart 1989
Vervaldatum APK N.v.t.
-
Ewout900
- Geregistreerd lid
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
@ LDV,
Volgens mij is dit nog steeds het Saabforum, een plek waar Saab rijders zijn te vinden en die graag dingen aan elkaar vragen en dingen willen weten, lijkt me dus nogal een nutteloze opmerking!
Als het onderwerp je niet interesseert, waarom reageer je er dan op?
@ SimonA50,
Helaas ken ik de JT-54-BH niet...
Volgens mij is dit nog steeds het Saabforum, een plek waar Saab rijders zijn te vinden en die graag dingen aan elkaar vragen en dingen willen weten, lijkt me dus nogal een nutteloze opmerking!
Als het onderwerp je niet interesseert, waarom reageer je er dan op?
@ SimonA50,
Helaas ken ik de JT-54-BH niet...
-
utan
- Geregistreerd lid
idd, misschien gaat het om de inkleding (gelijk aan de kabinetscrisis van vanavond) ik vind dat Simon zo'n vraag best mag stellen!
Over narcissus gesproken(even uit m'n hoofd), hij huwde met echo. Zij huwde als waternimf deze halfgod. Helaas kon echo alleen de laatste woorden van de vorige spreker herhalen vandaar dat ze zo goed bij de halfgod narcissus past omdat deze het zo vaak over zichzelf had. Helaas eindigde dit alles in een tranendal en bleef narcissus zoals we hem nog vaak aan kunnen treffen met gebogen hoofd aan de rand van het water.
simonA50, ik ken jouw Saab niet maar ik hoop dat je em vind!
Over narcissus gesproken(even uit m'n hoofd), hij huwde met echo. Zij huwde als waternimf deze halfgod. Helaas kon echo alleen de laatste woorden van de vorige spreker herhalen vandaar dat ze zo goed bij de halfgod narcissus past omdat deze het zo vaak over zichzelf had. Helaas eindigde dit alles in een tranendal en bleef narcissus zoals we hem nog vaak aan kunnen treffen met gebogen hoofd aan de rand van het water.
simonA50, ik ken jouw Saab niet maar ik hoop dat je em vind!
-
Reinder
- Geregistreerd lid
-
marq101
- Geregistreerd lid
-
White Lines
- Geregistreerd lid
Moet je op deze planeet overal iets aan hebben dan??, of mag er ook gewoon wat gezonde nieuwsgierigheid zijn naar het verleden van een auto(of andere dingen/gebouwen)??Leonardo da Vinci schreef:En wat? Vertel is wat je eraan hebt dan!marq101 schreef:Nou en!!Leonardo da Vinci schreef:Ikke niet,..
....misschien een ander wie zich niet stoort aan dit narcistisch onderwerp waar de rest niks aan heeft.
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Dat jij geen prettige herinneringen hebt aan het verleden wil niet zeggen dat anderen dat ook hebben. Is toch leuk om te weten wat er allemaal tot nu met je oude auto gebeurt is.Leonardo da Vinci schreef:Ik ben geen voorstander van een meningsloze massa, nee. Maar het is ook weer niet goed om in het verleden te leven, waneer het je al voorbij gegaan is.White Lines schreef:Moet je op deze planeet overal iets aan hebben dan??, of mag er ook gewoon wat gezonde nieuwsgierigheid zijn naar het verleden van een auto(of andere dingen/gebouwen)??Leonardo da Vinci schreef:
Van mijn eerste auto weet ik het ook nog steeds. Mijn eerste Saab echter niet en dat vind ik best jammer.
-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
nacra 93
- Donateur

vroeger,vroeger had ik een 27 mc bak,ja ik weet het,laat maar we mogen zo allen een jeugd zonde hebben.
op een gegeven moment heb ik er en kachel [versterker] achter gezet
en kon ik praten met iemand in vollenhove[ zeg slap lullen]maar daar was altijd zo een eikeltje en je wist waar hij woonde ,niet dat het hielp.
maar dan hoorde je zijn breaker breaker[vaktaal]door de ether gallen
en dan baalde je zou want je had kontakt met iemand 20 km verderop en dat was toen stoer
en ik heb nu een deja vuja moeilijk woord maar dat betekent dat je iets "weer beleeft"
niet dat mijn bijdragen altijd zo nuttig zijn maar het was zo lekker
rustig en gesaabig
op een gegeven moment heb ik er en kachel [versterker] achter gezet
en kon ik praten met iemand in vollenhove[ zeg slap lullen]maar daar was altijd zo een eikeltje en je wist waar hij woonde ,niet dat het hielp.
maar dan hoorde je zijn breaker breaker[vaktaal]door de ether gallen
en dan baalde je zou want je had kontakt met iemand 20 km verderop en dat was toen stoer
en ik heb nu een deja vuja moeilijk woord maar dat betekent dat je iets "weer beleeft"
niet dat mijn bijdragen altijd zo nuttig zijn maar het was zo lekker
rustig en gesaabig