Ik heb zo een vermoeden dat ik iets gemist heb..??De900C-GAS schreef:Maar ondanks dat vervelende incident
'75-er Saab 99 en nu ook een '72-er en nog een '82-er
-
Tool
- Geregistreerd lid
-
dasdaas
- Geregistreerd lid
-
Powertje
- Geregistreerd lid
Wij danken u voor deze bijzondere bijdrage!dasdaas schreef:spreek uit als:josephine schreef:taaffert schreef: Het is Doefy geworden, maar daarover later meer.
hoe kom je erop
![]()
DOEF! Ieieieieieieie.....
sorry hoor taaf
Sarah ook bedankt voor haar hulp!
Doefy heeft zich statig gedragen en heeft de geachte Taaffert toch mooi naar Nederland getransporteerd, daarvoor mijn dank
Echter hield het feest wel op bij 115km/h (brug af, wind mee en cafe inzicht) (Deze befaamde snelheid gemeten op betrouwbare wijze, ofwel op de MotMot)
Ondanks de batzpraktijken was het een uitermate leuke ervaring om E.O. te zien zoeven in een prachtige bolide.
-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid
Zie hiervoor dit topic en dan dit verhaal:Tool schreef:Ik heb zo een vermoeden dat ik iets gemist heb..??De900C-GAS schreef:Maar ondanks dat vervelende incident
Dat is dan wel een triest begin, toch??taaffert schreef:Beelden zeggen meer dan woorden. Maar helaas ontbreken die nog even.
Drie uur na aanschaf van deze prachtige bolide besloot ik boodschappen te gaan doen in downtown Trollhättan. Op de terugweg naar de camping op een goed overzichtelijk kruispunt gaf een auto die van rechts kwam mij geen voorrang. Gevolg, rechterflank geheel in elkaar.
-
dasdaas
- Geregistreerd lid