'75-er Saab 99 en nu ook een '72-er en nog een '82-er
-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
taaffert
- Geregistreerd lid
900 heb ik aljosephine schreef:Zo Eelco, en ik maar denken dat jij helemaal voor de vroege 900 zou gaan ...l
Net nog contact gehad met de verkoper. Rijden lijkt hem niet verstandig, al is het maar omdat het hem veel werk kost de auto weer verzekerd te krijgen.
De auto staat niet in de weg, dus als ik zaterdag kom kijken en het is wat, dan kan ie nog wel een tijdje blijven staan totdat ik een keer heen en weer kom met een trailer (of een andere mogelijkheid kan regelen).
Ben benieuwd hoor!
-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Ja een 99 is gewoon stoer. Is om rustig de km's mee te maken, liefst op LPG, maar weet niet of dat zo'n goed idee is met zo'n vroege 99.josephine schreef:Nouja, je huidige opties zijn ook wel meer 'mijn ding' dan zo'n vroege 900 - 900's zijn leuk, maar 99's zijn beter!
En wil ik gassen, dan pak ik een andere auto
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Kreeg net een mailtje van de eigenaar van deze bolide hieronder.
Toch wel mijn ultieme 99, goeie motor (carb), goeie uitvoering en redelijk netjes. Staat ook niet ver weg van Trollhättan. Heb een berichtje teruggestuurd, maar gaf al aan digibeet te zijn en naar overige foto's kon ik fluiten
Gezien het feit dat het antwoord anderhalve week op zich heeft laten wachten, verwacht ik er niet veel van. Maar ach, kan in Zweden ook altijd nog ff bellen.

Verdere kenmerken, hangend hemeltje, nieuwe koppeling, nieuwe radiateur (hele koelgebeuren) en nieuwe versnellingsbak. Klein beetje roest aan de deuren aan de onderzijde, verder zo hard als maar zijn kan.
Ik hoop... wordt vervolgd...
Toch wel mijn ultieme 99, goeie motor (carb), goeie uitvoering en redelijk netjes. Staat ook niet ver weg van Trollhättan. Heb een berichtje teruggestuurd, maar gaf al aan digibeet te zijn en naar overige foto's kon ik fluiten

Verdere kenmerken, hangend hemeltje, nieuwe koppeling, nieuwe radiateur (hele koelgebeuren) en nieuwe versnellingsbak. Klein beetje roest aan de deuren aan de onderzijde, verder zo hard als maar zijn kan.
Ik hoop... wordt vervolgd...
-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
S@@bman
- Geregistreerd lid
-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
S@@bman
- Geregistreerd lid
Ja, dat las ik al, maar veel wijzer wordt een mens daar niet vantaaffert schreef:Het is Doefy geworden, maar daarover later meer.S@@bman schreef:Een 99 op aero`s?
Nog nooit gezien, maar het mistaat niet.
Post wel op het forum wat het geworden is, zodat de thuisblijvers tenminste weten wat het geworden is![]()
.
Edit: oh ja, die 82er dus, als ik het goed begrijp...
-
DaVinz
- Geregistreerd lid
-
Injectie
- Moderator
-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid