Ik heb een nieuwe benzinepomp bij Elferink gekocht, deze is iets anders dan de originele. Is de aanvoer bij het pijpje met de pijl erboven?
Ik heb nu de leidingen verwisseld en er komt nog steeds geen benzine uit. Kan je de benzinepomp verkeerd aanlsuiten?? Of kan het maar op een manier?
Aansluiten benzinepomp
-
Gele aero
- Donateur (8x)

Re: Aansluiten benzinepomp
Als je de leidingen verkeerd om aangesloten hebt zuig je de benzine weg, wanneer je ze dan een omdraaid kan het even duren voor er benzine bij de motor komt. Anders zou ik het ook niet weten.
-
panhead
- Geregistreerd lid
Ja, dat lijkt mij ook. Alleen na het verwisselen van de leidingen komt er nog steeds geen benzine uit. Morgen zal ik de oude pomp er weer eens opzetten.
-
panhead
- Geregistreerd lid
Oude pomp er weer op en hij loopt als een zonnetje. Volgende vraag: hoe en waar zit de chokekabel vast? Wat bedoel is dat de kabel nu losligt, ik neem aan dat de buitenkabel ergens aan bevestigd moet worden.
--> is opgelost
--> is opgelost
-
Hannes
- Forum Admin
Je gaat gewoon te snel om te reageren.
Maar das alleen maar mooi natuurlijk. Heb je intussen de oude of de nieuwe pomp aan de gang gekregen?
groeten
Hannes
Maar das alleen maar mooi natuurlijk. Heb je intussen de oude of de nieuwe pomp aan de gang gekregen?
groeten
Hannes
-
panhead
- Geregistreerd lid
Sorry
, dat krijg je als je zelf ook eens probeert te denken! Ik had nog een klemmetje over en toen viel het muntje. Ik heb de oude pomp weer gemonteerd en toen liep 'ie al snel en zeeeeer mooi. Vraag blijft natuurlijk waarom de nieuwe pomp het niet deed, ik vermoed dat ik die toch niet goed gemonteerd heb. De carburateur is nu gereviseerd en de motor loopt prachtig. Kunnen we eindelijk rijden.