het is natuurlijk wel praktisch dat er achterin ook nog mensen kunnen zitten
interieur 4 deurs in 3 deurs
-
pinguin
- Geregistreerd lid
interieur 4 deurs in 3 deurs
Wat Past wel en wat past niet? ik ben er al achter gekomen dat de kantelfunctie van de voorstoelen ontbreken bij de 4-deurs stoelen, is dit om te bouwen ?
de deurpanelen en zijschotten passen sowieso niet, maar hoe zit het met de vloerbedekking en de achterbank ?
-
turbopilot
- Donateur (7x)

Re: interieur 4 deurs in 3 deurs
Voorstoelen is APK afkeur en daar komen ze bij controle chassisnummer onder de achterbank.
Zitting achterbank heeft afgeronde hoeken
Komt de leuning uit een 99 dan moet je 2 haakjes van de bank slijpen
In de 99 van een ouder model (dacht met B motor) dan past de achterbank van een nieuwe type ook niet 123
Matten zijn iets anders, ivm uitsparing door middenstijl en gordelbevestiging
Je kunt misschien beter op zoek gaan naar een setje uit een 900 3 deurs
Aan de andere kant, ff zoeken hij is onlangs als topic voorbij gekomen met 100% uitsluitsel
Zitting achterbank heeft afgeronde hoeken
Komt de leuning uit een 99 dan moet je 2 haakjes van de bank slijpen
In de 99 van een ouder model (dacht met B motor) dan past de achterbank van een nieuwe type ook niet 123
Matten zijn iets anders, ivm uitsparing door middenstijl en gordelbevestiging
Je kunt misschien beter op zoek gaan naar een setje uit een 900 3 deurs
Aan de andere kant, ff zoeken hij is onlangs als topic voorbij gekomen met 100% uitsluitsel
-
pinguin
- Geregistreerd lid
Dat APK verhaal zal wel meevallen denk ik, ze doen hier niet zo moeilijk. maar ik zou wel graag passagiers mee willen nemen.
is het naar-voor-klap-mechanisme niet van de ene stoel op de andere te bouwen ?
is het naar-voor-klap-mechanisme niet van de ene stoel op de andere te bouwen ?
-
AlwinRedArrow
- Geregistreerd lid
Klapmechanisme is vrij gemakkelijk over te zetten als het om oude rail gaat. Edit: het is een 99 dus altijd oud 
-
pinguin
- Geregistreerd lid
The Devil's Own V4 schreef:Carfit?
U gaat door voor de koelkast
-
pinguin
- Geregistreerd lid
Ah kijk dat opent perspectieven, heb je nog tips, of zie ik het vanzelf wanneer ik de boel uit elkaar haal (en de veren me om de oren springen) ?AlwinRedArrow schreef:Klapmechanisme is vrij gemakkelijk over te zetten als het om oude rail gaat. Edit: het is een 99 dus altijd oud
-
AlwinRedArrow
- Geregistreerd lid
Je moet de bekleding van de rugleuning 'losritsen' en dan omhoog trekken, daar zitten 2 bouten. Als je de plastic kap aan de zijkant van de zitting weghaalt zitten daar ook nog 2 meende ik. Heb het een aantal keren gedaan, eenvoudig en snel te doen. De rest wijst zichzelf vrij eenvoudig.
-
pinguin
- Geregistreerd lid
AlwinRedArrow schreef:Je moet de bekleding van de rugleuning 'losritsen' en dan omhoog trekken, daar zitten 2 bouten. Als je de plastic kap aan de zijkant van de zitting weghaalt zitten daar ook nog 2 meende ik. Heb het een aantal keren gedaan, eenvoudig en snel te doen. De rest wijst zichzelf vrij eenvoudig.
dankje, ik ben er inmiddels aan begonnen, en het is idd vrij simpel, er zitten alleen een soort van 12 tands torx bouten in, die zijn wat lastig aangezien ik er geen gereedachap voor heb, maar de eersten zijn er inmiddels uit