Het was even twijfelen wat ik met mijn auto moest doen nadat een vrachtwagen de auto een knuffel had gegeven. Verkopen gaat niet zo vlot met een deuk en ondertussen al weer flink geïnvesteerd in de auto. Maar ik moet toegeven dat het de afgelopen weken moeilijk is geweest om Saab trouw te blijven en mensen die mij uit een ver verleden nog kennen weten dat ik met twee harten leef: een Saab en een Volvo hart en de afgelopen weken heb ik dus stiekem met meer dan een schuin oog naar een Volvo C70 gekeken omdat ik zo gek ben op die T-5's. Ik ben namelijk nogal dol op turbo-gaten die kunnen mij niet groot genoeg zijn.
Kortom ik zat mij best te vervelen in mijn gedeukte standaard 150pk 9-3 SS... vanavond toch maar naar Dion gereden en op de terugweg naar huis werd ik zo waar toch weer blij en heeft mijn Saab hart weer een boost gekregen. Kortom ik blijf toch maar weer even Saab rijden, met dank aan Dion. Nu eerst maar eens een paar weken kijken hoe alles zich blijft houden.... over het vermogen op dit moment... Dion hoeveel zit er ook alweer onder het pedaal? 200?
Gedeukte 9-3SS gaat lekker rap
-
DionHPT
- Geregistreerd lid
Re: Gedeukte 9-3SS gaat lekker rap
220 pk en 340 nm koppel!
Was even wat pionierwerk maar uiteindelijk weer een lekkere auto... en die deuk daar voel je als je erin zit niks van
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Was even wat pionierwerk maar uiteindelijk weer een lekkere auto... en die deuk daar voel je als je erin zit niks van
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
-
pbd
- Donateur

Hier ook de Dion upgrade sinds gisteravond, wat rijdt dat heerlijk!!
Ook de heren CoKe ontmoet en de nieuwe locatie kunnen aanschouwen, goed bezig!
Ook de heren CoKe ontmoet en de nieuwe locatie kunnen aanschouwen, goed bezig!
-
ervani
- Geregistreerd lid
Stukje bij beetje begin ik mijn Volvo V70 T-5 te vergeten en dat is een compliment
Maar dan natuurlijk wel de vraag wat er gebeurd als je een V60 T-5 onder handen gaat nemen. Ik weet uit ervaring dat je dan al snel aan de 280-290 PK zit. Maar eerst hier mee rond rijden en dan kijken hoe dat in de bergen gaat want over 1,5 week naar Zwitserland berg op berg af