green giants in volvo s60r v70r...
-
arnemuiden
- Geregistreerd lid
green giants in volvo s60r v70r...
weet iemand in welke autos de green giants origineel zijn geleverd...?
heb gegoogled maar kom niet verder dan de volvo s60r en v70r. en miss in de 850r maar die weet ik niet zeker. (moet ook nog uitzoeken of het wel het lange type is)
ga vd week langs paar grote sloperijen om onderdelen dacht miss gelijk ff kijken voor 2ehands injectoren.
verder had ik nog de vraag of er nog andere injectoren zijn dan de greengiants en siemems deka. wie werken op onze saabs
alvast bedankt iedereen!
heb gegoogled maar kom niet verder dan de volvo s60r en v70r. en miss in de 850r maar die weet ik niet zeker. (moet ook nog uitzoeken of het wel het lange type is)
ga vd week langs paar grote sloperijen om onderdelen dacht miss gelijk ff kijken voor 2ehands injectoren.
verder had ik nog de vraag of er nog andere injectoren zijn dan de greengiants en siemems deka. wie werken op onze saabs
alvast bedankt iedereen!
-
evo
- Donateur (2x)

Re: green giants in volvo s60r v70r...
Volgens mij heeft g-ice nog een setje groene liggen.
Ze zijn niet zo gewild meer sinds de deka's zo prijsgunstig te verkrijgen zijn....
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk
Ze zijn niet zo gewild meer sinds de deka's zo prijsgunstig te verkrijgen zijn....
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk
-
arnemuiden
- Geregistreerd lid
wat kost een setje deka's dan ongeveer ? 
-
maikel2.0t
- Geregistreerd lid
Kijk op G-ice zijn site daar staat het wat ze kosten;)
-
ZSR
- Donateur (3x)

Als ik mag aanhaken op deze post?
Waarom zou jij de deka's nemen?
Minder zuinig? (Onzin?)
Lastiger stationair te krijgen dan de GG? (Onzin?)
Wat doen de huidige injectoren dan (300? Tov 450 en 650?)
Met welke setup (turbo) rij je om de 650 of 450cc nodig te hebben?
Alvast dank.
Ps Indien
dan open ik een nieuwe draad
Waarom zou jij de deka's nemen?
Minder zuinig? (Onzin?)
Lastiger stationair te krijgen dan de GG? (Onzin?)
Wat doen de huidige injectoren dan (300? Tov 450 en 650?)
Met welke setup (turbo) rij je om de 650 of 450cc nodig te hebben?
Alvast dank.
Ps Indien
-
arnemuiden
- Geregistreerd lid
Aanhaken geen probleem! Graag zelfs. Leer graag bij over de injectoren voor ik mijn keuze maak.
-
ReinO
- Donateur (2x)

heb een setje chinese green Giants besteld. ff uit het hoofd:
- gaan tot 380 pk (info suite)
- 95 euro voor 4 stuks incl. verzendkosten
- levertijd 2 weken
- zien er identiek uit aan diegene die Bosch levert
- plug en play voordeel
maptun heeft ze ook voor 36 euro per stuk.
- gaan tot 380 pk (info suite)
- 95 euro voor 4 stuks incl. verzendkosten
- levertijd 2 weken
- zien er identiek uit aan diegene die Bosch levert
- plug en play voordeel
maptun heeft ze ook voor 36 euro per stuk.
-
giuliettaevo
- Geregistreerd lid
Een bekende van mij die veel auto's afstelt op zijn rollenbank heeft ook een injectortestapparaat en hij heeft niet zo'n goede ervaring met de chinese injectoren..
Er zit regelmatig een vrij groot verschil onderling in opbrengst en ook het sproeipatroon is in veel gevalen verre van optimaal. Hij gaat nog nt zniet zo ver dat hij er mensen om wegstuurt maar hij geeft wel aan dat het niet zijn manier van werken is.
Injectoren zijn nu net zo belangrijk dat je daar beter niet 100 euro op kunt besparen.
overigens gebruikt Opel in de Z20LEH motor injectorenvan 470cc oid, en die zouden origineel bij de dealer ook niet zo heel duur zijn. Deze tip kreeg ik laatst tenminste, ben er nog niet achteraan gegaan aangezien ik enkel op zaterdag langs de opeldealer kan gaan en dan is het magazijn maar beperkt open.
Er zit regelmatig een vrij groot verschil onderling in opbrengst en ook het sproeipatroon is in veel gevalen verre van optimaal. Hij gaat nog nt zniet zo ver dat hij er mensen om wegstuurt maar hij geeft wel aan dat het niet zijn manier van werken is.
Injectoren zijn nu net zo belangrijk dat je daar beter niet 100 euro op kunt besparen.
overigens gebruikt Opel in de Z20LEH motor injectorenvan 470cc oid, en die zouden origineel bij de dealer ook niet zo heel duur zijn. Deze tip kreeg ik laatst tenminste, ben er nog niet achteraan gegaan aangezien ik enkel op zaterdag langs de opeldealer kan gaan en dan is het magazijn maar beperkt open.
-
arnemuiden
- Geregistreerd lid
0280156280 bosch injector
lijkt idd te kloppen. komen uit opelmotoren. ben benieuwd wat ze kosten!
opel geeks noemen ze de blauwe injectoren. 470cc uit z20leh motoren, als ik me niet vergis uit een zafira en astra opc/vxr
lijkt idd te kloppen. komen uit opelmotoren. ben benieuwd wat ze kosten!
opel geeks noemen ze de blauwe injectoren. 470cc uit z20leh motoren, als ik me niet vergis uit een zafira en astra opc/vxr
-
ReinO
- Donateur (2x)

voor mij nieuwe info allemaal. goed.
ik heb zelf idd niet bespaard en gewoon de originele besteld: 120 euro incl. verzendkosten, scheelt 35 euro met de chinese.
Als chinese doorverkocht hoor! niet als de echte alhoewel ze van buiten identiek zijn (of had ik dat al gemeld?)
dat ze uit een opel ook passen: grappig maar veel goedkoper gaat dat niet worden schat ik.
ik heb zelf idd niet bespaard en gewoon de originele besteld: 120 euro incl. verzendkosten, scheelt 35 euro met de chinese.
Als chinese doorverkocht hoor! niet als de echte alhoewel ze van buiten identiek zijn (of had ik dat al gemeld?)
dat ze uit een opel ook passen: grappig maar veel goedkoper gaat dat niet worden schat ik.