hallo,
ik ben nu een klein jaar in het bezit van een 93 Aero en begin het vermogen van me oude 900 wel te missen !
op een inlegfilter na is me Aero nog helemaal standaard en zou graag het volgende willen veranderen:
3' uitlaat vanaf de turbo en aangepaste software (stage 3 )
de vraag waar ik mee zit, komt er nog meer bij komt kijken, injectoren of iets dergelijks ?
kon hier al redelijk wat informatie over vinden, alleen ging het hier vaak om een 1.8
saab 93 Aero naar stage 3
-
Tubefreak
- Donateur

Re: saab 93 Aero naar stage 3
Op de site van maptun kun je alles terugvinden.
-
jesse_900ng
- Geregistreerd lid
klopt idd, op maptun staat het allemaal erg duidelijk aan gegeven.
ik vroeg me af of het ook zou kunnen met alleen een downpipe en stage 3 software ?
of zou je dan een andere software moeten hebben, of zijn er andere problemen ?
heb hier verschillende dingen over gelezen, de een zegt catback is alleen voor het geluid en
ergens anders lees ik dat het niet zo kunnen ivm temperatuur enzo.
ik vroeg me af of het ook zou kunnen met alleen een downpipe en stage 3 software ?
of zou je dan een andere software moeten hebben, of zijn er andere problemen ?
heb hier verschillende dingen over gelezen, de een zegt catback is alleen voor het geluid en
ergens anders lees ik dat het niet zo kunnen ivm temperatuur enzo.
-
Peterbreda
- Donateur

Kijk eens bij Saab-tuner ik denk dat hij jouw goed kan helpen 
-
JWF_Peters
- Geregistreerd lid
Of bij BSR of bij Sander Speek of bij Nordic of bij Abbott of bij Maptun of bij EVO of bij Arco of bij etc etc etc etc 
-
Tubefreak
- Donateur

Stage 3 bestaat 'officieel' uit een aantal onderdelen. Daar kun je zaken van weg laten die in mindere of meerdere mate effect hebben. Catback is zelfden een probleem bij deze stages, zeker als er een 3" voor zit, door de grotere pijp worden uitlaatgassen juist sneller gekoeld.
Belangrijk is de vraag welk rijgedrag je zoekt en welk budget je beschikbaar hebt. Dan kun je je eigen pad uitstippelen. De genoemde namen zijn allen waardige gesprekspartners op dat gebied.
Belangrijk is de vraag welk rijgedrag je zoekt en welk budget je beschikbaar hebt. Dan kun je je eigen pad uitstippelen. De genoemde namen zijn allen waardige gesprekspartners op dat gebied.
-
jesse_900ng
- Geregistreerd lid
bedankt voor je reactie
de +-260pk die je heb met stage 3 lijkt me super, alleen heb ik net schokbrekers, veren, accu enzo enzo vervangen en heb ik even niet zo veel geld
daarom zou het super zijn als dit ook zou kunnen met de originele catback en dan miss in de toekomst een complete uitlaat.
ik ga eens informeren bij 1 van de bovenstaande bedrijven !
de +-260pk die je heb met stage 3 lijkt me super, alleen heb ik net schokbrekers, veren, accu enzo enzo vervangen en heb ik even niet zo veel geld
daarom zou het super zijn als dit ook zou kunnen met de originele catback en dan miss in de toekomst een complete uitlaat.
ik ga eens informeren bij 1 van de bovenstaande bedrijven !