Mijn turbo meter is ermee opgehouden tijdens een rit, blijft nu constant op het tussenstreepje staan(deed het wel...iemand?
En ook nu na een rit als ik em start, loopt ie niet goed stationair in 1 keer, pas na een minuut gas erbij geven wil ie een beetje op zichzelf zonder af te slaan, en klinkt alsof ie steeds zelf gas bijgeeft on niet weer af te slaan, een en ander verband misschien??
APC & stationair
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

Re: APC & stationair
heb je door (wat kluswerk) niet toevallig in motorcompartiment of achter dashboard een lucht/vacuum slang losgetrokken? APC meter werkt op lucht en daarbij als het lucht 'slangenstelsel' niet dicht is (slangetje los) kan ook de motor raar gaan lopen.
Kijk es naar loszittende slangetjes of luister naar gesis...
succes
Kijk es naar loszittende slangetjes of luister naar gesis...
succes
-
Joshua
- Geregistreerd lid
Top, ga ik doen...kan ook wel zo zijn, heb em pas, en gebeurde op de terugweg van het ophalen. Toerenteller deed het al niet bij het ophalen.
-
Joshua
- Geregistreerd lid
Achter dedashboard zit alles vast, maar nu heb ik een losse slangetje gevonden wat naast de zekeringbox naar binnen liep(richting deur), daar is ie losgegaan, de andere uiteinde zit nog vast aan een soort rode ingebouwd in de linker voorscerm(bij de APC box), iemand een iedeetje??
-
lars
- Donateur (2x)

Das waarschijnlijk de CC sensor. Op het moment dat je de cruisecontrol aan hebt zorgt deze vacuum schakelaar er voor dat je alleen de basisboost hebt.
-
Joshua
- Geregistreerd lid
Dus dat ie niet meer vast zit, kan niets te maken hebben met het feit dat ie niet meer stationair wil lopen(in het begin...)?