De kleur blijft hetzelfde anders moet je echt de hele auto uitelkaar halen wil je het goed doen!
De laswerkzaamheden blijven even een tijdje (maandje) liggen omdat ik eerst een bak op voorraad wil hebben voor het geval dat....
Ben gisteren begonnen met het stralen van de behuizing en alle synchroonmessen uitwisselen enzo. Vanavond wou ik alles weer gemonteerd hebben op diff en primarehuis na maar dit liep even anders!
Blijk het huis dat ik gestraald heb van een oud type te zijn waar het nieuwe spul dus niet zonder aanpassingen in past,....jammer van het schoonmaakwerk

. Nu heb ik nog een anders huis liggen waar het wel 1 op 1 in past allemaal dus deze ga in schoonmaken en misschien stralen (ligt er beetje aan hoe goed hij eruit komt na het schoomaken).
Nieuwe schijven en blokken zitten er ook onder en moeten nog even ingereden worden voor ze echt goed aanvoelen. De blokken paste niet meteen en heb moeten slijpen en vijlen voor ze er goed in zaten: DS2500 FCP256H. Deze zijn wel groter dan de blokken die wel 1 op 1 passen en naar mijn mening de moeite waard om ze aan te passen! Zal het goed nummer ook nog even vermelden voor degene die niet kan/wil aanpassen

.