900s aero diverse update,s en upgrades.
-
Bezemwagen
- Geregistreerd lid
Re: 900s aero diverse update,s en upgrades.
Wij van WC eend adviseren WC eend?
-
kalsoi
- Geregistreerd lid
[]het zijn zelfs hun eigen veren niet, ze verdienen minder op die veren dan op een setje kilen
en wat wil je nu zeggen met je vergelijking
ik ben zelf klant bij KCPerformance
dus ik denk dat je vergelijking niet correct is
en ik heb hetzelfde vermogen,onderstel gehad als bennie
en ik heb sweedspeed,kilen en de veren die zij nu verkopen allemaal onder mijn auto gehad, ik zal het merk eens navragen
ik probeer hem alleen te helpen, en mijn ervaring en mening te delen, daarvoor dient een forum toch ?
en wat wil je nu zeggen met je vergelijking
ik ben zelf klant bij KCPerformance
dus ik denk dat je vergelijking niet correct is
en ik heb hetzelfde vermogen,onderstel gehad als bennie
en ik heb sweedspeed,kilen en de veren die zij nu verkopen allemaal onder mijn auto gehad, ik zal het merk eens navragen
ik probeer hem alleen te helpen, en mijn ervaring en mening te delen, daarvoor dient een forum toch ?
-
Krizzie
- Donateur (3x)

Je bent ook familie, dus snap ergens de opmerking van Bezemwagen wel. 
-
bennie
- Geregistreerd lid
Deze veren die er nu onder zitten zijn idd niet al te best om het zacht uit te drukken! Staal kwaliteit is slecht en na 5 jaar staat hij een stukje lager dan toen de veren nieuw waren.
De velgen hebben/hadden ook een verkeerde ET waarde die niet past bij de 900 classic. Heb vandaag een setje 17 inch gemonteerd en die hebben een ET waarde van 40 met sloffen van 40-215 en nu is het al een stuk beter! Voorop moeten nog 2 nieuwe slofjes want deze zijn verkeerd afgesleten op de auto waar ze vanaf komen.
Heb ze al wel weer een beetje plat gegumt maar 3 mm is net teveel en de rookontwikkeling werd een beetje te erg
.
Wel leuk een burnout maken!, had ik nog niet eerder gedaan (ga ik ook niet meer doen) en meteen een goede van een metertje of 30!
De velgen hebben/hadden ook een verkeerde ET waarde die niet past bij de 900 classic. Heb vandaag een setje 17 inch gemonteerd en die hebben een ET waarde van 40 met sloffen van 40-215 en nu is het al een stuk beter! Voorop moeten nog 2 nieuwe slofjes want deze zijn verkeerd afgesleten op de auto waar ze vanaf komen.
Heb ze al wel weer een beetje plat gegumt maar 3 mm is net teveel en de rookontwikkeling werd een beetje te erg
Wel leuk een burnout maken!, had ik nog niet eerder gedaan (ga ik ook niet meer doen) en meteen een goede van een metertje of 30!
-
joachiem
- Geregistreerd lid
17inch
215
7,5J?
Foto,s foto,s
Foto,s foto,s
-
kalsoi
- Geregistreerd lid
mooi zo, dat vraagt om een mooie foto of een filmpjebennie schreef:Deze veren die er nu onder zitten zijn idd niet al te best om het zacht uit te drukken! Staal kwaliteit is slecht en na 5 jaar staat hij een stukje lager dan toen de veren nieuw waren.
Heb ze al wel weer een beetje plat gegumt maar 3 mm is net teveel en de rookontwikkeling werd een beetje te erg.
en is je uitlijning correct of is hij recentelijk uitgelijnd ?
-
bennie
- Geregistreerd lid
Velgen zijn 7J anders komen ze teveel naar binnen en heb je kans op aanlopen met het insturen of dat het te dicht op de veer komt met ET40.
Auto is idd recent uitgelijnd en spoort goed!
Hier een teaser van de velgen:

Zal wat betere foto,s maken als hij is gewassen en er goed daglicht is
.
Auto is idd recent uitgelijnd en spoort goed!
Hier een teaser van de velgen:

Zal wat betere foto,s maken als hij is gewassen en er goed daglicht is
-
MISTY
- Geregistreerd lid
Erg mooie combi,goeie keuze deze 5 spaaks. 
-
Herco
- Geregistreerd lid
Staan erg goed die velgen 
-
93-SS-ARC
- Geregistreerd lid
De velgen staan goed, maar de remmetjes worden wel erg iel zo. Ik zeg tijd voor een rem upgrade van betekenis
van 0-100 in <4sec en nu nog van 100 naar 0 in 4<sec 
-
bennie
- Geregistreerd lid
Ja idd zat ik ook al aan te denk en aan het uitzoeken wat de opties zijn. Zo,n Brembo kit staat wel erg goed onder een classic en zal zeker zo goed remmen!
De remmerij die er nu onder zit heeft zich goed gehouden tot nu toe, enkel zijn de schijven lichtelijk krom en merk je alleen als je met 200 even goed doordrukt. Deze laat ik even recht draaien en daarna maar een naar een upgrade opzoek.
-
bennie
- Geregistreerd lid

Hij staat voor een beetje hoog omdat hij achter in een gat staat en er voorop 45 ipv 40 op ligt. Deze rijd ik eerst even af voor er nieuwe op komen.
-
inactief
- Geregistreerd lid
Het is werkelijk een plaatje! 
-
Vyv
- Moderator + Donateur

Geen gaas in de grill voor extra koeling?
-
bennie
- Geregistreerd lid
Les Is More!Vyv schreef:Geen gaas in de grill voor extra koeling?