vermogens verwachting voor 900c t8
-
martien900
- Geregistreerd lid
Re: vermogens verwachting voor 900c t8
ik heb er een WOT schakelaar op zitten die hem verijkt..
vrijdag krijg ik mijn nieuwe intercooler binnen,de ic van de saab 9000 bleken wel 10 gaten in te zitten
door steenslag,daar kwam ik achter met schoonmaken van de ic..
de nieuwe ic heeft een werkend oppervlak van 55x22,5x6,5 cm hoop dat ik deze volgende week
kan monteren,plaats wel ff wat foto's van het gebeuren..
vrijdag krijg ik mijn nieuwe intercooler binnen,de ic van de saab 9000 bleken wel 10 gaten in te zitten
door steenslag,daar kwam ik achter met schoonmaken van de ic..
de nieuwe ic heeft een werkend oppervlak van 55x22,5x6,5 cm hoop dat ik deze volgende week
kan monteren,plaats wel ff wat foto's van het gebeuren..
-
JanWessel
- Geregistreerd lid
Re: vermogens verwachting voor 900c t8
Hoe regel je de verrijking nu? Via de koude-start-ventiel?
-
martien900
- Geregistreerd lid
Re: vermogens verwachting voor 900c t8
Heb een WOT schakelaar,welke er orgineel op zit..
Voor extra verijking heb ik 2 koudstart ventielen, waar van ik nu 1
Bediend via een lucht druk schakelaar..
De 2e koud start ventiel heb ik als reserve in de ic buis zitten
Voor extra verijking heb ik 2 koudstart ventielen, waar van ik nu 1
Bediend via een lucht druk schakelaar..
De 2e koud start ventiel heb ik als reserve in de ic buis zitten
-
JanWessel
- Geregistreerd lid
Re: vermogens verwachting voor 900c t8
De grap is juist dat je wellicht de koude start ventielen niet eens nodig hebt als je erin slaagt om de stuurdruk een beetje naar benee te krijgen.
-
martien900
- Geregistreerd lid
Re: vermogens verwachting voor 900c t8
als ik de wot schakelaar met de hand bedien,bij een stationaire motor dan stopt de frequentie valve deze
verlaagt de stuur druk toch..het snel tikkende (schakelende)geluid van de valve is dan weg..
gaat deze dan dicht of open staan ?als ik de wot schakelaar bedien..
moet mijn injectoren ook nog testen,deze zullen vast hun beste tijd hebben gehad..
verlaagt de stuur druk toch..het snel tikkende (schakelende)geluid van de valve is dan weg..
gaat deze dan dicht of open staan ?als ik de wot schakelaar bedien..
moet mijn injectoren ook nog testen,deze zullen vast hun beste tijd hebben gehad..
-
JanWessel
- Geregistreerd lid
Re: vermogens verwachting voor 900c t8
Oh wacht... jij hebt een KE-Jet?
-
martien900
- Geregistreerd lid
Re: vermogens verwachting voor 900c t8
hier een paar foto's van mijn fmic...
dit koelt teminste goed,de uitgaande buis van de ic blijft gewoon koud aanvoelen..
vermogen kakt niet meer in op hoog toeren,en turbo lag is bijna niets van te merken(had ik wat erger verwacht)


dit koelt teminste goed,de uitgaande buis van de ic blijft gewoon koud aanvoelen..
vermogen kakt niet meer in op hoog toeren,en turbo lag is bijna niets van te merken(had ik wat erger verwacht)


-
Krizzie
- Donateur (3x)

Re: vermogens verwachting voor 900c t8
Dat ziet er erg netjes uit! Was het bevestiggen moeilijk?
-
martien900
- Geregistreerd lid
Re: vermogens verwachting voor 900c t8
dankje,bevesiging was niet moeilijk ben er ongeveer 3 uur mee bezig geweest
heb alle buizen van een 9000 gebruikt, 2 buizen van de 900 en 2 90graden bochten van autostyle en div rubbers
het een en ander moet nog wel ff netjes gemaakt worden
zal ff foto's plaatsen van alle bochten en buizen het hele intercooler traject heeft mij rond de 170euro gekost best bang for your buck!!!
heb alle buizen van een 9000 gebruikt, 2 buizen van de 900 en 2 90graden bochten van autostyle en div rubbers
het een en ander moet nog wel ff netjes gemaakt worden
zal ff foto's plaatsen van alle bochten en buizen het hele intercooler traject heeft mij rond de 170euro gekost best bang for your buck!!!
-
Paul99
- Geregistreerd lid
Re: vermogens verwachting voor 900c t8
Heeft Menno geholpen? Hamertje-tik-fix!
-
Krizzie
- Donateur (3x)

Re: vermogens verwachting voor 900c t8
Heb je nog ergens in moeten slijpen of verbouwen? Vaak lees ik dat je je sleepoog op moet offeren namelijk.
-
martien900
- Geregistreerd lid
Re: vermogens verwachting voor 900c t8
ik had mijn sleepoog al verwijderd omdat ik eerst een 9000 ic zou plaatsen.maar met mijn fmic zaten ze ook in de weg
maar ga proberen hier toch nog ff wat voor te maken (hamertje tik fix)
maar ga proberen hier toch nog ff wat voor te maken (hamertje tik fix)