En wat is slechter voor de bak? Vol gas bij ongeveer 2200 toeren of bij 4000?
Bedankt alvast
p.s. Die man van maptun heeft hier niks over gezegd trouwens.....
Het verhaal lijkt me toch redelijk duidelijkklath schreef:Het verschil tussen stage 1 en stage 2 van Maptun is volgens mij dat ze iets aan het uitlaatsysteem doen. Dit prijsverschil is toch vrij groot (waarschijnlijk door de werkuren die eraan vast zitten).
Qua extra vermogen is dit verschil vrij klein.
Is het verstandig om ook aanpassingen te laten doen aan het uitlaatsysteem of is dit overbodig (kost namelijk toch weer extra geld)???
Bovendien vraag ik mij af of die sportieve 'sound' persé moet... Kan deze ook weggelaten worden? Dat lijkt me namelijk niks, tenzij het een ingetogen geluid is natuurlijk. Iemand ervaring?
Alvast bedankt,
Klaas
En zo heeft iedereen een reden om wat extra peekaas op te zoeken.klath schreef:Stage 1 wilde ik zowieso al gaan doen, daar ben ik nu uit. Alleen vroeg ik mij af of die aanpassingen aan het uitlaatsysteem juist beter zijn voor de motor.
Misschien zou je stage 2 kunnen overwegen als je uitlaat niet meer helemaal in orde is. Anders zou ik het gewoon laten (als je die sound niks vind).klath schreef: Is het verstandiger om dat uitlaatsysteem aan te passen voor de levensduur van de motor (of waar dat uitlaatsysteem ook voor zorgt) of zetten ze die andere uitlaat er alleen maar op voor extra pk's?
Je maakt je druk of al die tuning wel goed is voor jouw auto, ga je wel gewoon met jouw auto naar Italie!!!! Als er iets slecht is voor jouw auto is het dat wel!klath schreef:Haha ja ik moet de knoop maar eens doorhakken idd
Voor we op vakantie gaan naar Italie zit die stage 1 er iig in