900s aero diverse update,s en upgrades.
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Re: 900s aero diverse update,s en upgrades.
Hij reed toch al maar nog niet goed?
-
joachiem
- Geregistreerd lid
De motor liep wel maar niet goed en dan is het niet slim om er echt mee te gaan rijden
en apk was niet geldig dacht ik ...nu rijd de auto blijkbaar wel want is op de weg gespot en zal dus ook weer voorzien zijn nieuwe apk(ben benieuwd wat de keurmeeste zij toen de kap los ging
) afgelopen zaterdag de auto ook gespot in Enter met bijrijder die mij nog zij dat de auto niet normaal was.....100km naar 200km 4sec zij hij 
-
joachiem
- Geregistreerd lid
Dan zal het blok nu wel ingelopen zijn en niet meer op inloop olie draaien?
-
bennie
- Geregistreerd lid
Ja mooi geluidje he!!group1850 schreef:Net gespot Op de Floraparkstraat in Enschede, dus hij rijd weerEn Bennie het klonk heeeeeeel goed.!
Wagen loopt goed maar nog wel paar kleine dingen in de software die moeten worden aangepast op de hardware. Injectoren zijn veel te klein en mapsensor moet gewisseld worden voor een 3 of 4 bar.
Apk is hij gelukkig ook vlekkeloos doorheen gekomen, zelf de Co% was ruim binnen de waardes met een 2.3 bin op de ecu. Maak ook trouwens niet uit omdat deze ook gewoon op lamda loopt tussen de 14.7 en 15.3.
Op de inloopolie heb ik bijna 1 tanken leeg gedraaid waarvan 200km maar gereden de rest stationare gedraaid om probleempjes op te lossen.
Aangezien de kop al was ingelopen wou ik niet te lange deze erop hebben omdat de olie erg schraal is!
-
Paul99
- Geregistreerd lid
bennie schreef:...... en mapsensor moet gewisseld worden voor een 3 of 4 bar.....
-
Sapphire
- Donateur (7x)

De standaard sensor gaat tot 1,5 bar overdruk. Wat dus te weinig is bij 1,54 bar turbodruk.
-
Krizzie
- Donateur (3x)

Je hebt dus al een dubbelloops eindpijp gevonden Bennie? 
-
bennie
- Geregistreerd lid
Ja dubbele eindpijp gevonden bij Elferink zo goed als nieuw! 
-
Krizzie
- Donateur (3x)

Dat vraagt om pics natuurlijk en een geluids sample! 
-
bennie
- Geregistreerd lid
Volgens de geleerden gaat de map sensor tot 1.55 bar bij 4,98 volt! Maar bij 1.2 bar turbodruk rond de 5000 toeren gaat hij al boven de 13 arf lopen dus turbodruk is momenteel aardig terug geschoefd tot de grotere injectoren erin zitten.Sapphire schreef:De standaard sensor gaat tot 1,5 bar overdruk. Wat dus te weinig is bij 1,54 bar turbodruk.
-
kawaman
- Geregistreerd lid
joachiem schreef:De motor liep wel maar niet goed en dan is het niet slim om er echt mee te gaan rijdenen apk was niet geldig dacht ik ...nu rijd de auto blijkbaar wel want is op de weg gespot en zal dus ook weer voorzien zijn nieuwe apk(ben benieuwd wat de keurmeeste zij toen de kap los ging
) afgelopen zaterdag de auto ook gespot in Enter met bijrijder die mij nog zij dat de auto niet normaal was.....100km naar 200km 4sec zij hij
Dat wil dus zeggen dat hij sneller is dan een Lamborghini Galardo Gemballa (900pk!) en dat met injectoren goed voor 280pk
-
joachiem
- Geregistreerd lid
[]was ook met een
he
bijrijder zij dat het zo voelde maar zijn natuurlijk geen echte cijfers das logo
.......ben benieuwd als er meer benzine ingespoten kan worden wat het dan doet aan pk,s/nm,s
-
kawaman
- Geregistreerd lid
Rijdt die bijrijder soms met een 1.2TDI skoda faab
-
joachiem
- Geregistreerd lid
Nee Galardo gemballa volgens mij 
-
AcidStyle
- Geregistreerd lid
Heb me helemaal krom gelachen van die review lolkawaman schreef:Rijdt die bijrijder soms met een 1.2TDI skoda faab