Nou, doe mij die maar... dan.... chargeren is ook een kunst.vdLindenMM schreef:...En dan heeft een GT3 voor mij ook alleen maar sloopwaarde...
Ik wel. sterker nog ik zit liever in zo'n auto bij een aanrijding dan in eentje zonder verstevigingen. Of trek ik het nu uit z'n verband.vdLindenMM schreef:...Ik zou in ieder geval mijn kinderen dus niet in zo'n auto meenemen....
Maar, even weer on topic (wat was dat ook weer..).
We gaan de wagen zaterdag weer ophalen om hem weer verder aan te kleden. En dan met name de stoelen en de riemen. Ook zullen we een goed gaan bekijken wat er nog moet gebeuren om de kop stijver te krijgen. Dus afgezien van een sub-frame brace (ja... die zit er zelfs nog niet op...). Kijken wat er verplaatst moet worden om de kooi naar de poten door te trekken ,etc. Dit staat al lang, in iedergeval op mijn lijstje... (ik ben het dus toch wel met veel hier eerder besproken zaken eens
Wat betreft het risico dat het op een cricuit rijden met zich mee brengt. Daar zijn we, denk ik, allemaal ook vrij nuchter over. Vooralsnog houden we ons aan dagjes "slalommen" en wellicht een cursus hier en daar. Nu achten we ons te groen om er echt hard mee te gaan (dit bijv. in tegenstelling tot vele idioten op de ring...).
Wie weet, dat als ik het na wat cursussen en wat ritjes rijden wel zo leuk vind dat ik er meer tijd en geld in wil stoppen. Wellicht dat ik dan idd nog wel ooit voor een racelicentie ga. Maar alles due time... (en ik denk dat dit ook geldt voor mijn mede coureurs...)
Dus ik zou zeggen laat de ideeen over upgrades, cursussen, circuit dagen maar komen! Driehoek hier, plaat zus, buis zo, dagje her, cursusje der ... zolang het maar constructief (en dan niet alleen letterijk...) blijft!