Verslag en ode aan Gijs (G-ice) en Werner (Werli)

voor de liefhebbers van het tunen van hun Saab.
inactief
Geregistreerd lid

Re: Verslag en ode aan Gijs (G-ice) en Werner (Werli)

Bericht door inactief » vr 02 jul, 2010 0:16

Sapphire schreef: Waar lees je dat?
Mijn mening, interpretatie, ...

Solliciteer jij naar een groene naam of een BBQ?!

Gr :mrgreen:

Rietboer
Geregistreerd lid

Bericht door Rietboer » vr 02 jul, 2010 2:39

Ik moet wel vreselijk lachen om de humor op dit forum! :D :)
Blijkbaar was de 'APC-affaire' hier de aanleiding voor. Ik heb helaas niet alle historie hierover kunnen terugvinden, maar dat blijkt gevoelig te liggen: voor mij dus geen ABC-tje...
Ook speelt koffie hierbij blijkbaar een belangrijke rol (beter niet te spreken over sfeer, beter te spreken over techniek :roll: ). En ja, ook ik heb het woord koffie gebruikt. Ik heb geprobeerd om de technische aspecten van mijn ervaring met jullie te delen: immers de zwarte koffie is het betere alternatief voor 'black sludge'. Het feit dat het forum heeft bijgedragen tot het inzicht dat in het geval van een Saab zonder Mod6 maar beter het carter kan worden gelicht is technische informatie die met alle nieuwe Saabrijders zal moeten worden gedeeld! Toch?
Vooruit..., dan nog maar een veer (ze lezen vast niet mee :) ) De leverancier (met Saabtechnici) van mijn 2e hands Sabrio (nee, ik noem geen namen! :donot: ) heeft op basis van de door mij aangeleverde informatie van het forum alsnog besloten een Mod6 te plaatsen en het carter te openen en te controleren op 'zwarte koffie'. Zo zie je maar wat de overdracht van technische kennis via dit forum kan doen...
Tenslotte nog een technisch inhoudelijke opmerking: net nog een avondritje gemaakt (sfeerteekening :) ): wat kan een Saab lekker 'veren'! :jumper1:

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » vr 02 jul, 2010 10:01

Het APC topic was niet de aanleiding hoor, dat was slechts de zoveelste.. :)
En nee ik solliciteer niet naar een groene naam.

AlexJ
Donateur
Donateur

Bericht door AlexJ » za 03 jul, 2010 12:20

Er werd al vrij vroeg in dit topic een uitermate belangrijke opmerking geplaatst, dus hierbij nogmaals:
Afbeelding

gefeliciteerd met je Saab!
heel verstandig dat je gelijk mod6 doet, en ook leuk dat je hem nu al op stage 1, 225pk, hebt zitten!
Mijn voorspelling is dat je binnen een half jaar op de 250-260 zit ;)

Veel veilige kilometers gewenst! :O:

Erik
Lid van verdienste

Bericht door Erik » za 03 jul, 2010 16:46

Er zal me wel weer wat te verwijten zijn als ik zeg dat dit topic bijzonder weinig toegevoegde waarde heeft op het forum.
De lofzang is reeds meermalen behandeld zeker in deze specifieke gevallen.

Voor de poster van dit topic. Zie de zoekfunctie. Ik denk dat je veel vergelijkbare meldingen gaat vinden.

Daarom dit topic op slot.

Gesloten