Ik moet wel vreselijk lachen om de humor op dit forum!
Blijkbaar was de 'APC-affaire' hier de aanleiding voor. Ik heb helaas niet alle historie hierover kunnen terugvinden, maar dat blijkt gevoelig te liggen: voor mij dus geen ABC-tje...
Ook speelt koffie hierbij blijkbaar een belangrijke rol (beter niet te spreken over sfeer, beter te spreken over techniek

). En ja, ook ik heb het woord koffie gebruikt. Ik heb geprobeerd om de technische aspecten van mijn ervaring met jullie te delen: immers de zwarte koffie is het betere alternatief voor 'black sludge'. Het feit dat het forum heeft bijgedragen tot het inzicht dat in het geval van een Saab zonder Mod6 maar beter het carter kan worden gelicht is technische informatie die met alle nieuwe Saabrijders zal moeten worden gedeeld! Toch?
Vooruit..., dan nog maar een veer (ze lezen vast niet mee

) De leverancier (met Saabtechnici) van mijn 2e hands Sabrio (nee, ik noem geen namen!

) heeft op basis van de door mij aangeleverde informatie van het forum alsnog besloten een Mod6 te plaatsen en het carter te openen en te controleren op 'zwarte koffie'. Zo zie je maar wat de overdracht van technische kennis via dit forum kan doen...
Tenslotte nog een technisch inhoudelijke opmerking: net nog een avondritje gemaakt (sfeerteekening

): wat kan een Saab lekker 'veren'!