9-5 2.0t naar 2.0T
-
Ibanez
- Geregistreerd lid
-
Tubbe
- Donateur (2x)

nou eigenlijk komt het goed uit dat er uberhaupt zo'n voorbeeld is
Feit blijft dat een gemiddelde middenklasser en zelfs kleiner dan dat tegenwoordig makkelijk 140-160 pk haalt (en vooral ook veel diesels) zonder een supersportief model te zijn. Die autos zijn toch nog steeds wat lichter dan een 9-5 estate. Eens?!
Zo niet even goede vrienden hoor. Ik wilde vooral duidelijk maken dat een 9-5 2.0t een fijne auto is, maar wel het instapmodel van de serie. Verhouding tussen gewicht en vermogen maakt een standaard 2.0t estate geen racemonster (1608 kg (incl lpg) met 150pk that is).
Feit blijft dat een gemiddelde middenklasser en zelfs kleiner dan dat tegenwoordig makkelijk 140-160 pk haalt (en vooral ook veel diesels) zonder een supersportief model te zijn. Die autos zijn toch nog steeds wat lichter dan een 9-5 estate. Eens?!
Zo niet even goede vrienden hoor. Ik wilde vooral duidelijk maken dat een 9-5 2.0t een fijne auto is, maar wel het instapmodel van de serie. Verhouding tussen gewicht en vermogen maakt een standaard 2.0t estate geen racemonster (1608 kg (incl lpg) met 150pk that is).
-
Vyv
- Moderator + Donateur

Agree! Dat was de hoofdreden om mijn lpt estate te tweaken. Hij doet nu met 1bar turbodruk en 300Nm wel een smile op mijn gezicht laten verschijnen.Tubbe schreef:... Ik wilde vooral duidelijk maken dat een 9-5 2.0t een fijne auto is, maar wel het instapmodel van de serie. Verhouding tussen gewicht en vermogen maakt een standaard 2.0t estate geen racemonster (1608 kg (incl lpg) met 150pk that is).