Een hele mooie foto Maarten!Maarten schreef:[
Het formaat van de remmen zegt vaak meer over de potentie van een auto dan de hoeveelheid stickers op de carrosserie.
.
Wat is de merk en type van de band en de velgen?

Een hele mooie foto Maarten!Maarten schreef:[
Het formaat van de remmen zegt vaak meer over de potentie van een auto dan de hoeveelheid stickers op de carrosserie.
.
Hoeveel saab's zijn daar lid vanInjectie schreef:Stickers tjs ik heb er meerdere op mijn 9000 Zitten. Als je goed kijkt zie je er eentje op de voorruit. Van een autoclub waar ik lid van ben. (Nog wel)
Als je goed kijkt zie je op de tweede foto de sticker zitten. Op de onderste foto dezelfde sticker op mijn vorige auto
Zo te zien zijn dat dunlop sp9000'sop schreef:Een hele mooie foto Maarten!Maarten schreef:[
.
Kon ook niet andersInjectie schreef:euh 1-tje
op schreef:Een hele mooie foto Maarten!Maarten schreef:[
.

Het is maar wat je groot vindt..rode ridder schreef:natuurlijk mogen mensen trots zijn op hun auto, maar dat met grote stickers laten zien is ...????