maar goed, waar het allemaal omgaat eigenlijk is dat ik laatst problemen met mijn auto had. en namelijk dat elke keer dat wanneer ik de auto in zijn achteruit zette (ik heb een automaat, dit wegens het feit dat mijn moeder (die de auto ook gebruikt) last heeft van haar linkerbeen en dus niet goed de koppeling kan hanteren), de versnellingsbak in een soort "controlestand" schoot, waardoor deze niet meer optimaal functioneerde. na wat onderzoek was ik erachtergekomen dat het niets met de versnellingsbak zelf te maken had, maar dat het aan het electrische bedradingssysteem lag. nu had ik dat zelf wel kunnen fixen, mits ik de uitdraai van dit bedradingssysteem had gehad. daarom leek het mij handig deze vraagbaak aan te schaffen.
ik gok zo dat het model meer zegt over het electrische bedradingssysteem dat in de auto zit ingebouwd dan het type motor en dat ik bij het kiezen van de vraagbaak hiervan moet uitgaan. maar nog is hier dus geen vraagbaak van. maar ik vraag me dus af of ik die vraagbaak moet hebben van 1976-1990 van de modellen 90 - 99 - 900 incl. Turbomodellen.
wiet