Hoi,
Kan ik hier vragen of mijn auto reeds een tune heeft gehad bij 1 van de forum tuners? Welke gegevens hebben jullie hier voor nodig; kenteken of vin?
Ik heb de auto in Apeldoorn gekocht bij een handelaar, maar het is niet gezegd dat hij daar ook heeft rondgereden.
Joost
Auto bekend bij Tuners?
-
evo
- Donateur (2x)

Re: Auto bekend bij Tuners?
Ligt er natuurlijk aan hoe de tuner zijn "klandizie" vast legt.
Uiteindelijk zo goed als altijd via VIN, maar kenteken zou kunnen.
Vanwege privacy leg ik zelf zo min mogelijk vast. Wat ik niet heb, kan ik ook niet kwijtraken. Ik leg bijv het kenteken slechts vast voor facturering.
Je zou zelf kunnen kijken of je SID open staat. Meestal zetten de tuners hun naam wel in de software. Die zou je dan moeten kunnen vinden (bij mij staat er dan dus --BLACKTOP-- in het eerste veldje).
Uiteindelijk zo goed als altijd via VIN, maar kenteken zou kunnen.
Vanwege privacy leg ik zelf zo min mogelijk vast. Wat ik niet heb, kan ik ook niet kwijtraken. Ik leg bijv het kenteken slechts vast voor facturering.
Je zou zelf kunnen kijken of je SID open staat. Meestal zetten de tuners hun naam wel in de software. Die zou je dan moeten kunnen vinden (bij mij staat er dan dus --BLACKTOP-- in het eerste veldje).
-
Grootj
- Geregistreerd lid
Re: Auto bekend bij Tuners?
Bedankt voor je reactie. Ik heb even gekeken of ik Open SID had, was nog even zoeken naar de juiste post om dit te kunnen checken ivm DE, maar via deze post viewtopic.php?f=8&t=141486&p=1553989&hi ... a#p1553989 toch gevonden. Bij mij helaas geen reactie op het drukken van de juiste knoppen.
Mijn kenteken is Hard Zat-110-Johan en mijn vin is: YS3EF59E483516798
Mijn kenteken is Hard Zat-110-Johan en mijn vin is: YS3EF59E483516798