Sterkere koppeling saab 9000
-
maikel2.0t
- Geregistreerd lid
Sterkere koppeling saab 9000
Het gaat hier dus om een 9000 er komt straks een stage 2 map op en ben bang dat mijn originele koppeling dit niet gaat houden.
Ik wil mss in de toekomst nog iets meer vermogen eruit halen en wil het dus in een keer goed doen en niet straks men koppeling weer moeten vernieuwenxD
Der is zoveel keus mbt koppelingen zie door de bomen het bos niet meer.
Alvast bedankt:)
Ik wil mss in de toekomst nog iets meer vermogen eruit halen en wil het dus in een keer goed doen en niet straks men koppeling weer moeten vernieuwenxD
Der is zoveel keus mbt koppelingen zie door de bomen het bos niet meer.
Alvast bedankt:)
-
brinky
- Donateur

Re: Sterkere koppeling saab 9000
Bouwjaar van de auto? En hoever wil je gaan?
-
maikel2.0t
- Geregistreerd lid
Wask vergeten excuus het is een '98 naar stage 4 denk ik ongeveer niet heel veel hoger gaan nog niet iig
-
maikel2.0t
- Geregistreerd lid
Ik had al wa rond gekeken en bij speektuning staat er een tot 450nm dat is een verzwaarde sachs koppeling voor 280 euro en heb eens naar r&d gebeld die konden mij een leveren tot 500nm standaard aero drukgroep met een andere koppelings plaat voor 375
-
maxmink93
- Geregistreerd lid
stage 4 voor een 2.0t is 390NM. Dan volstaat een aero koppeling prima. Maptun zegt dat je een ander vliegwiel nodig hebt, een 240mm vliegwiel.
Zou geen onnodig zware pakken, mijn 9-5 heeft een zware (600NM). En deze wilt soms nog wel is aan de zware kant trappen, sta je veel in de file dan is het minder aangenaam... Echter wel goed te doen, maar dat is persoonlijk..
Lekker de aero koppeling nemen, vliegwiel misschien nog 20% lichter laten draaien
?
Zou geen onnodig zware pakken, mijn 9-5 heeft een zware (600NM). En deze wilt soms nog wel is aan de zware kant trappen, sta je veel in de file dan is het minder aangenaam... Echter wel goed te doen, maar dat is persoonlijk..
Lekker de aero koppeling nemen, vliegwiel misschien nog 20% lichter laten draaien
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Je kunt nog veel zwaardere krijgen... maar een Aero koppeling, die trouwens hetzelfde is als die van de 2.3T, voldoet prima in dit geval.
-
maikel2.0t
- Geregistreerd lid
Bedankt voor de reacties! Zal morgen nog weleens wa rond bellen vragen enzo kwa beste prijs:)
-
ronald9000
- Geregistreerd lid
Hee neef,
Welkom op het Saabforum!
Zou je jezelf eens willen voorstellen en een paar foto's van je bolide plaatsen?
Welkom op het Saabforum!
Zou je jezelf eens willen voorstellen en een paar foto's van je bolide plaatsen?
-
maikel2.0t
- Geregistreerd lid
Lichter fliegwiel zou ik wel willen ja:)
Maar moek eerst iemand vinde die da kan makenxD want vin 250pond voor zoon lichter vliewiel van abbott tog best duur:)
Maar da komt ook wel goed wss gaat et dan tog gewoon een aero koppeling worde want wat jullie zeggen deze voldoed ok
Maar moek eerst iemand vinde die da kan makenxD want vin 250pond voor zoon lichter vliewiel van abbott tog best duur:)
Maar da komt ook wel goed wss gaat et dan tog gewoon een aero koppeling worde want wat jullie zeggen deze voldoed ok