IntSaab 2020 - Vingsted DK
-
Ewout
- Donateur (5x)

IntSaab 2020 - Vingsted DK
Is er nog geen topic over IntSaab 2020 of kijk ik er overheen?
Zijn er meer mensen die de website niet kunnen bezoeken wegens een verouderd certificaat? Is er dan al een programma bekend en kan men zich al aanmelden? Het enige wat ik tegenkom is een link naar Facebook (https://www.facebook.com/login/?next=ht ... 3779661%2F), maar ja...
Zijn er meer mensen die de website niet kunnen bezoeken wegens een verouderd certificaat? Is er dan al een programma bekend en kan men zich al aanmelden? Het enige wat ik tegenkom is een link naar Facebook (https://www.facebook.com/login/?next=ht ... 3779661%2F), maar ja...
-
Henk-Jan
- Donateur

Re: IntSaab 2020 - Vingsted DK
Apart inderdaad, kon de website een paar weken geleden nog bezoeken.
Thuis recent nog besproken en we zijn er 99% zeker weer bij.
Thuis recent nog besproken en we zijn er 99% zeker weer bij.
-
Jungleman
- Geregistreerd lid
De facebookpagina bestaat (nog). Maar als ik via google naar de website ga, krijg ik een veiligheidswaarschuwing.
-
Ewout
- Donateur (5x)

Ik neem aan dat we er vanuit kunnen gaan dat het gewoon doorgaat op 7 - 9 augustus? Zijn er al inschrijfmogelijkheden bekend (op Facebook)?
-
Jungleman
- Geregistreerd lid
ik heb me net aangemeld bij de FB-pagina, maar ik zie er nog geen mogelijkheden om je in te schrijven.
gesteld dat ik er heen ga, moet ik wel een van de 3 Saabs 'road worthy' hebben...dat wordt nog een uitdaging, denk ik.
gesteld dat ik er heen ga, moet ik wel een van de 3 Saabs 'road worthy' hebben...dat wordt nog een uitdaging, denk ik.
-
Joopyboy
- Donateur (4x)

Inmiddels is een (basale) website in de lucht: https://www.intsaab2020.com/beliggenhed-gb.php
Met de mededeling: Registration for IntSAAB2020 will open soon.
Met de mededeling: Registration for IntSAAB2020 will open soon.
-
egberts
- Donateur (7x)

via de FB site van de organisatie gelezen dat kaarten 140 euro per stuk zullen gaan kosten...
-
scancaep
- Geregistreerd lid
Inmiddels is de website online.
Mijns inziens is het niet indrukwekkend vergeleken met wat destijds Noorwegen liet zien voor minder...
Dat was pas echt een onvergetelijke happening.
Mijns inziens is het niet indrukwekkend vergeleken met wat destijds Noorwegen liet zien voor minder...
Dat was pas echt een onvergetelijke happening.
-
odin1899
- Donateur

Denemarken is duur, zelfs voor Noorse begrippen.
-
Ewout
- Donateur (5x)

Dat zou erg jammer zijn. Waar lees je dat?
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
Re: IntSaab 2020 - afgelast
You are receiving this email because you have purchased INTSAAB2020 tickets, and unfortunately, the Corona crisis has also hit our international meeting INTSAAB2020.
In Denmark, with the current legislation, it is not possible to carry out major events until 1 September 2020 at the earliest. The border situation is also a block.
We therefore has to cancel the event on 7 - 9 August 2020 at the Vingsted Center and acknowledge that 2020 was the year in which the international SAAB meeting could not be implemented.
The Danish Saab Clubs in Denmark have applied in response to the event in 2024, where no country has yet expressed interest in standing for the event.
It also means that we are required to refund the participation fee to all of you who have already signed up and paid.
NOTE: Those who have paid by bank transfer or invoice please send us bank details for the return payment.
Card payments are automatically refunded.
With SAAB greetings
INTSAAB2020 team
-
Ewout
- Donateur (5x)

Dank MH! Het staat nog niet op de website.
-
Joopyboy
- Donateur (4x)

Tja, dat zat er dik in nu Denemarken voorlopig voor veel landen de grenzen deze zomer nog gesloten houdt, zoals voor Nederland.
Jammer, maar begrijpelijk besluit.
Jammer, maar begrijpelijk besluit.