Viggen meeting zondag 7 mei achterhoek
-
klaasj
- Donateur (8x)

Re: Viggen meeting zondag 7 mei achterhoek
Het clubje begint vorm te krijgen maar er zijn toch nog wel meer viggenrijders hier aanwezig.
-
klaasj
- Donateur (8x)

Nog maar eens even onder de aandacht brengen Op dit moment staat de teller op 7 auto's zover ik het overzicht heb.
-
OuweNiek
- Donateur

Is het misschien een idee om het ook op SaabForum op Facebook onder de aandacht te brengen?
Groet,
Niek
Groet,
Niek
-
karl
- Geregistreerd lid
Leuk, wij doen ook mee!
Met grijze viggen cabrio
Met grijze viggen cabrio
-
DV 9-3
- Donateur

Leuk Karl! Da's dan Viggen nummer negen. Kom op beste Viggen rijders! Wie nog? 
-
klaasj
- Donateur (8x)

Ton hoftijzer uit lochem staat nog niet op deze lijst. Heeft prive aangemeld. Komt met een zwarte coupe of lightning bleu
-
karl
- Geregistreerd lid
Wij rijden ook mee, ik zie mijn naam er niet bij staan
-
Ikkebaas93
- Geregistreerd lid
Ik zou ook graag mee willen rijden alleen heb ik geen viggen maar een silveren aero coupe
-
J.vandermeulen
- Donateur

Ton Hoftijzer heet overigens in werkelijkheid Ton Eikelenboom.
-
J.vandermeulen
- Donateur

Dan nog ff rap dit kopen: https://www.autotrack.nl/a/saab-9-3-ben ... 1680367789Ikkebaas93 schreef: ↑di 04 apr, 2023 18:00Ik zou ook graag mee willen rijden alleen heb ik geen viggen maar een silveren aero coupe
-
klaasj
- Donateur (8x)

Klinkt misschien vervelend maar het is echt een viggen treffen. No hard feelings. Er zijn naast dit kleine gebeuren hele mooie andere treffends waar iedereen welkom is. Sorry.
En ik wil liever geen topicvervuiling over zaken die niet over dit treffen gaan.
En ik wil liever geen topicvervuiling over zaken die niet over dit treffen gaan.
-
Kermit III
- Donateur (2x)

Nog even onder voorbehoud: wil mogelijk deelnemen met een Lightning Blue 5-deurs. Laat je dit weekend definitief weten.
-
hightower
- Geregistreerd lid
Hey Klaas, zet ons er ook maar bij, ff kijken welke viggen ik mag berijden, dat blijft nog even een verrassing,
Groet Rudi
Groet Rudi