Iemand bekend met deze 90 in Haarlem?

1985-1987
Plaats reactie
Anneleen
Geregistreerd lid

Iemand bekend met deze 90 in Haarlem?

Bericht door Anneleen » vr 03 jul, 2009 10:38

Heb afgelopen week op het punt gestaan een 900 te kopen, maar was aan het rondkijken op marktplaats en gaspedaal naar Saabs in de buurt en toen kwam ik deze tegen...

klik Saab 90 Haarlem

Wouter
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Wouter » vr 03 jul, 2009 11:14

Tsja.. voor dit bedrag kan je je moeilijk een buil vallen. Een Saab 90 is eigenlijk een soort samengevoegd model van een 99-kop met een 900 kont. Zijn er nog maar weinig van in Nederland, rond de 100, dus zeer exclusief.. :wink:

Eerder was je nog aan het kijken naar een 900NG. In vergelijking daarmee is dit wel een auto van een heel andere orde. Geen stuurbekrachtiging, handchoke, geen luxe..

Wel karakter! En bij goed onderhoud oerdegelijk.

De900C-GAS
Geregistreerd lid

Bericht door De900C-GAS » vr 03 jul, 2009 11:16

Volgens mij is die al eens geplaatst bij: Gespot NL. :idea:

vanderzanden
Geregistreerd lid

Bericht door vanderzanden » vr 03 jul, 2009 14:24

Ben het met Josephine eens, ik mis de stuurbekrachtiging op onze 90 niet. Het ontbreken ervan is zeker niet iets waarvoor je een 90 moeten laten staan :!:

Anneleen
Geregistreerd lid

Bericht door Anneleen » vr 03 jul, 2009 14:55

Wouter schreef:

Eerder was je nog aan het kijken naar een 900NG. In vergelijking daarmee is dit wel een auto van een heel andere orde. Geen stuurbekrachtiging, handchoke, geen luxe..
Inderdaad, zoals ik al zei, op een zoektocht is het leuk wat zijpaden in te slaan. Is ook meer interesse in het merk Saab dan om er zelf in te gaan rijden :).

Anneleen
Geregistreerd lid

Bericht door Anneleen » vr 03 jul, 2009 15:10

De900C-GAS schreef:Volgens mij is die al eens geplaatst bij: Gespot NL. :idea:
Heb je spot gevonden :). Toen was ie nog 1300. Als echte Nederlander word je natuurlijk wel hebberig van zo'n afprijzing ;).

Plaats reactie