Hannes schreef:Is dit nou die je te koop hebt? Of was dat een tijdelijke bevlieging tijdens de rosmalen meeting.
Een 90 blijkt namelijk toch altijd trekken.
groeten,
Hannes
Ja dit is de Ambassadeur die in Rosmalen te koop stond. Ik ben van sterrenbeeld een Ram (doorzetter, dus als die wagen weer moet gaan rijden dan gaat die wagen weer rijden) met als ascendant weegschaal (ik houd hem wel als donor of wintersaab, ik verkoop hem, ik houd hem wel) enz. enz.
Hij is in principe te koop maar eigenlijk rijdt hij veel te lekker en is het blok en de bak wel erg ideaal om ooit in de Admiraal te zetten. Slechts 139.000 km en spinnen als een kat (om even lekker of topic te gaan).
Een hels dilemma. Hij is te goed om te slopen. En binnenkort komt waarschijnlijk mijn vijfde saabje.........(de 95V4 van rosmalen).
Ik ben wel benieuwd naar meningen van anderen. Is het nodig om voor de Admiraal (300.000 op de teller, licht lekkend bij oliepomp en versnellingsbak) een reserveblok vast te houden, of zeggen jullie: over x jaar (whenever that may be) kan je makkelijk weer een gereviseerd H-blok op de kop tikken.
Ik weet het niet. Het blok uit Jelgers grijze sloop-90 (ligt nu bij mij in de tuin met de rest van de saab er nog omheen) heeft wel erg veel gelopen (misschien wel 480.000) maar die zou ik nog kunnen testen eventueel en die dan bewaren voor later.
dilemma's dilemma's,
graag jullie adviezen voor dit luxe-probleem.
Oja Hannes, als je interesse hebt: er horen nog 2 keiharde deuren in precies de goeie kleur bij!!! En hij kan ook op Sunbursts met wat mindere banden verkocht worden.