90 in het wild in Noorwegen

1985-1987
Gebruikersavatar
odin1899
Donateur
Donateur
Berichten: 3860
Lid geworden op: wo 19 mei, 2010 21:12
Regio: Norge - Noorwegen

90 in het wild in Noorwegen

Bericht door odin1899 » vr 13 sep, 2013 1:35

Met heel veel haast. Wel een grappig dakdragertje (goed voor de oliemaatschappijen). Wel ff inzoomen op het fotootje anders zie je er weinig van.
Afbeelding
1 fiets in werkende staat - een paar NSB treinen - Audi A3 e-tron - Mitsubishi iMiev - VW Polo - Lexus UX

Ex: Mitsu Galant '98 LPG - 9000 CSE '97 LPG - 9000 CSE '97 - 9000 CSE '98 - Daihatsu Charade '84 RHD (verkocht) - 96 (gesloopt) - 99 '70 (verkocht) - 96 (geruild) - 96 '79 Kermit (verkocht)

Gebruikersavatar
esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)
Berichten: 5982
Lid geworden op: vr 26 aug, 2005 16:23
Regio: NL - Provincie Utrecht

Re: 90 in het wild in Noorwegen

Bericht door esalet » vr 13 sep, 2013 17:08

Leuk, en ja, opgeslagen op de (inmiddels giga) 90-pics USB stick!
"De 90: de revival van de Funky Trunky Saab!!"
http://www.saab-90.nl
1986 90 Admiraalblauw (317.000 km) (vanaf nieuw in de familie)