Misvatting van de eeuw wat mij betreft...Tjøørd schreef:goedkoop en dus belastingvrij
Maar goed. Jammer van de rode 90, zoveel zie je die niet.

Misvatting van de eeuw wat mij betreft...Tjøørd schreef:goedkoop en dus belastingvrij

Goeie vraag, sb90, kom er maar in? (da's de whizzkid namelijk, ik ben de analoge digibeet).theun schreef: Is het (technisch) mogelijk dat je op de foto's uit het register kunt klikken en dat ze dan vergroten?? Dat lijkt me erg leuk... (Of kan het alleen maar niet omdat ik meestal op mijn fruit-pad kijk?)

Oeoeh, spannend....................blue city schreef:![]()
Zoals het nu staat is het Hoge Noorden volgende week een 90 rijker. Dan eerst maar eens ernstig overleggen en bekijken wat te doen.
En dit keer geen Englishman in New York, maar een westerling in Grunn'n![]()
dat is technisch gezien zeker mogelijk, gaat alleen erg veel werk worden omdat er dan flink aan de code gesleuteld zal moeten worden (met het risico dat je dingen gaat slopen) maar ik zal me er eens in gaan verdiepenesalet schreef:Goeie vraag, sb90, kom er maar in? (da's de whizzkid namelijk, ik ben de analoge digibeet).theun schreef: Is het (technisch) mogelijk dat je op de foto's uit het register kunt klikken en dat ze dan vergroten?? Dat lijkt me erg leuk... (Of kan het alleen maar niet omdat ik meestal op mijn fruit-pad kijk?)

Wow, over whizzkids gesproken!mr-toet-toet schreef:javascript is niet mijn taal, had gehoopt dat het met html op te lossen was
maar ik heb idd al door dat het in javascript geschreven zal moeten worden
ben ondertussen al een heel eind, ga binnenkort verder

sb90 schreef:Perfect, probleem wordt dus al opgepakt!
(@nikita; volgende keer svp mij wel ff mailen want zo vaak kijk ik hier niet).
Maar inderdaad;
Nikita is de persoon die dit soort dingen leuk vindt en graag prutst aan codes. Ik kan het ook wel maar het is niet mijn ding.
Wordt dus vervolgd...!
En Theun, dit is wel een heel goed idee. Ik denk dat we dit maar ten uitvoering moeten gaan brengen...!
Niels