Help, mijn 90 start niet meer...
-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid
-
Sapphire
- Donateur (7x)

-
Sapphire
- Donateur (7x)

Ik weet wel zeker nu dat ik er maar 1 heb, aan de rechterkant van de carb zit echt niets dat ook maar enigszins op elektronica lijkt. Maar Paul, hij zit toch net aan in het inlaatspruitstuk geschroeft van onderen, dus niet onderin de carb? Geen boeiend verschil, maar denk dat het bij mij dan hetzelfde zit.
-
Paul99
- Geregistreerd lid
Klopt.Sapphire schreef:Ik weet wel zeker nu dat ik er maar 1 heb, aan de rechterkant van de carb zit echt niets dat ook maar enigszins op elektronica lijkt. Maar Paul, hij zit toch net aan in het inlaatspruitstuk geschroeft van onderen, dus niet onderin de carb? Geen boeiend verschil, maar denk dat het bij mij dan hetzelfde zit.
-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
sb153b
- Geregistreerd lid
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Ik ook niet.
Met de gereviseerde carb heeft ie gelopen als een juweel en het werd iets slechter (moeilijker starten) maar van de ene op de andere dag was de pret over.
Nu is het gemaakt en ding loopt echt subliem, maakt zó'n mooi geluid tussen de 3000-4000 toeren.
Maar al met al, foto's zijn gemaakt, de 90 gaat ook de verkoop in.
Met de gereviseerde carb heeft ie gelopen als een juweel en het werd iets slechter (moeilijker starten) maar van de ene op de andere dag was de pret over.
Nu is het gemaakt en ding loopt echt subliem, maakt zó'n mooi geluid tussen de 3000-4000 toeren.
Maar al met al, foto's zijn gemaakt, de 90 gaat ook de verkoop in.