Wisselen Saab navigatie
-
lex 9-3 cabrio
- Geregistreerd lid
Wisselen Saab navigatie
Beste allemaal. Ik heb sindskort weer een Saab. Een 9-3 estate uit 2007 model 2008. Voorzien van bijna alle opties. Nu zou ik graag de originele navigatie unit wisselen voor een netjes goed passende moderne unit. Hierbij wil ik wel dat de stuurbediening blijft werken, het bose systeem ook, de verlichting groen is, als het kan ook een saab logo oplicht. Graag wil ik ermee kunnen bellen en spotify afspelen, een dab radio is ook een wens. Kortom een zo goed mogelijk model. Wie kan mij adviseren en helpen met inbouwen? Alvast bedankt voor de reacties! Groet alex
-
LarsJanse
- Donateur

Re: Wisselen Saab navigatie
Bij onder andere reierparts kun je de spulletjes kopen om eea aan te sluiten en je laten adviseren.
Heeft eigen website maar zit ook op het forum
Heeft eigen website maar zit ook op het forum
-
reiernumans
- Donateur (2x)

Daar kan ik wel wat mee ja! Alleen het stukje Saab logo bij opstarten van de radio weet ik niet van of de radio's die ik graag gebruik dat ondersteunen.
Mocht ik iets voor je kunnen betekenen; stuur me gerust een berichtje via mijn website (zie onderschrift).
Mocht ik iets voor je kunnen betekenen; stuur me gerust een berichtje via mijn website (zie onderschrift).
-
lex 9-3 cabrio
- Geregistreerd lid
Ik heb je een bericht gestuurt Reier.