Hi,
de infotainment in mij saab 9-3 SE (2010) blijft regelmatig hangen de laatste tijd.
geeft ook dat de dvd van de navigatie niet gelezen kan worden. als ik het open lukt het mij ook niet om de dvd eruit te halen.
nu wilde ik het resetten door de zekering van de infotainment eruit te halen en weer terug te zetten maar de nr14 die ik in de schema heb gevonden doet niks voor de infotainment.
iemand tips hoe ik dit het beste kan oplossen?
groetjes
infotainment blijft hangen
-
reiernumans
- Donateur (2x)

Re: infotainment blijft hangen
Doen ze vaker dit. Denk niet dat het op te lossen is met 'even resetten' helaas.
-
rutgerreinier
- Donateur

Je hebt een pbnevaR schreef: ↑ma 05 mei, 2025 11:50Hi,
de infotainment in mij saab 9-3 SE (2010) blijft regelmatig hangen de laatste tijd.
geeft ook dat de dvd van de navigatie niet gelezen kan worden. als ik het open lukt het mij ook niet om de dvd eruit te halen.
nu wilde ik het resetten door de zekering van de infotainment eruit te halen en weer terug te zetten maar de nr14 die ik in de schema heb gevonden doet niks voor de infotainment.
iemand tips hoe ik dit het beste kan oplossen?
groetjes
-
Henk-Jan
- Donateur

Wij hadden dit probleem ook toen we de 9-3x kochten (5.5 jaar geleden) en hebben sindsdien de navigatie CD niet meer in het systeem gehad, wat voor ons het probleem heeft "opgelost". Het systeem werkt verder feilloos en naar tevredenheid.