infotainment blijft hangen

2002-2012
Plaats reactie
nevaR
Geregistreerd lid

infotainment blijft hangen

Bericht door nevaR » ma 05 mei, 2025 11:50

Hi,

de infotainment in mij saab 9-3 SE (2010) blijft regelmatig hangen de laatste tijd.
geeft ook dat de dvd van de navigatie niet gelezen kan worden. als ik het open lukt het mij ook niet om de dvd eruit te halen.

nu wilde ik het resetten door de zekering van de infotainment eruit te halen en weer terug te zetten maar de nr14 die ik in de schema heb gevonden doet niks voor de infotainment.
iemand tips hoe ik dit het beste kan oplossen?

groetjes

reiernumans
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: infotainment blijft hangen

Bericht door reiernumans » ma 05 mei, 2025 19:04

Doen ze vaker dit. Denk niet dat het op te lossen is met 'even resetten' helaas.

rutgerreinier
Donateur
Donateur

Bericht door rutgerreinier » di 06 mei, 2025 8:58

nevaR schreef:
ma 05 mei, 2025 11:50
Hi,

de infotainment in mij saab 9-3 SE (2010) blijft regelmatig hangen de laatste tijd.
geeft ook dat de dvd van de navigatie niet gelezen kan worden. als ik het open lukt het mij ook niet om de dvd eruit te halen.

nu wilde ik het resetten door de zekering van de infotainment eruit te halen en weer terug te zetten maar de nr14 die ik in de schema heb gevonden doet niks voor de infotainment.
iemand tips hoe ik dit het beste kan oplossen?

groetjes
Je hebt een pb

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » di 06 mei, 2025 11:01

Wij hadden dit probleem ook toen we de 9-3x kochten (5.5 jaar geleden) en hebben sindsdien de navigatie CD niet meer in het systeem gehad, wat voor ons het probleem heeft "opgelost". Het systeem werkt verder feilloos en naar tevredenheid.

Plaats reactie