De bestuurdersstoel van mijn 9-3 cabrio uit 2005 heeft een losse naad en wat scheuren in de wang aan de ' instapzijde' .
Is er hier iemand die ervaring heeft met een goede beklederij in de regio Haarlem?
Het mag ook wel wat verder weg zijn (liever een eindje rijden naar de vakman dan iets laten doen bij een bedrijf om de hoek waarbij de kwaliteit minder is).
Alvast bedankt voor het meedenken.
Stoel (leer) reparatie
-
fozwart
- Donateur (7x)

Re: Stoel (leer) reparatie
Als je geen premium leer in de auto hebt dan zijn die zijwangen altijd van kunstleer. Dat maakt de zoekmogelijkheden wat groter.
-
Blackboxer07
- Geregistreerd lid
De stoel van mijn Caab wordt op dit moment gerepareerd bij Meijer in Purmerend. Ook wat schade door gebruik en loszittende naden.
Ik verwacht dat ik in de loop van deze week een foto kan plaatsen.
Groets,
Hans
Ik verwacht dat ik in de loop van deze week een foto kan plaatsen.
Groets,
Hans
-
Gårdarket
- Donateur (5x)

Zelf heb ik positieve ervaringen met https://www.tijgerleathers.nl/
-
reiernumans
- Donateur (2x)

Ik ben voor mijn 9-3 bij Lukkien in Apeldoorn geweest, niet de goedkoopste maar het resultaat is dat de reparatie alleen voor het getrainde oog zichtbaar is. Precies wat ik voor ogen had 
En het zijn enorme Saabliefhebbers, blijft altijd leuk
En het zijn enorme Saabliefhebbers, blijft altijd leuk
-
EricT
- Geregistreerd lid
Dank voor de reacties. Dat de zijwangen van kunstleer kunnen zijn wist ik niet.
Inmiddels kwam ik al googlend ook BMS in Haarlem tegen met goede reviews dus daar zal ik binnenkort ook eens gaan informeren.
Inmiddels kwam ik al googlend ook BMS in Haarlem tegen met goede reviews dus daar zal ik binnenkort ook eens gaan informeren.
-
fozwart
- Donateur (7x)

Is redelijk gebruikelijk, zelfs duurdere merken gebruiken dat op die manier.
-
GJ95
- Geregistreerd lid
Ik heb ook een losse naad in het zitvlak van de bestuurdersstoel. Gaat in januari (eerder had ie geen ruimte) naar https://VRCustoms.nl in de Beverkoog in Alkmaar.