Voorstoelen 9-5 in een 9-3?
-
LarsJanse
- Donateur

Voorstoelen 9-5 in een 9-3?
Omdat ik het toch niet echt kan vinden, stel ik hier de vraag…
Passen de voorstoelen van een 9-5 ook in een 9-3? Inclusief stoelverwarming etc.? En zo ja past het 1op1, of met aanpassingen?
Is er ook verschil tussen een 9-3 estate uit 2005 en de facelift versie? (Ik heb een 2005)
Passen de voorstoelen van een 9-5 ook in een 9-3? Inclusief stoelverwarming etc.? En zo ja past het 1op1, of met aanpassingen?
Is er ook verschil tussen een 9-3 estate uit 2005 en de facelift versie? (Ik heb een 2005)
-
Mrwhoopie
- Donateur (5x)

Re: Voorstoelen 9-5 in een 9-3?
Het past zeker niet 1 op 1 en in principe past het compleet niet.
Maar niets is onmogelijk, de 9-5 is een veel ruimere wagen dan de 9-3 dus als je het passend krijgt gaat het esthetisch niet zo mooi zijn.
Maar niets is onmogelijk, de 9-5 is een veel ruimere wagen dan de 9-3 dus als je het passend krijgt gaat het esthetisch niet zo mooi zijn.
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
De stoelen van een 9-5 zijn net iets breder dan die van de 9-3.
Bij stoelen met een elektrische bediening raakt het bedieningspaneel
van de rechter stoel de deurbekleding, weet ik uit ervaring.....
Bij stoelen met een elektrische bediening raakt het bedieningspaneel
van de rechter stoel de deurbekleding, weet ik uit ervaring.....
-
busy
- Donateur (4x)

Als je de stoelen van een 9-5OG bedoeld die passen niet in de 9-3NG.
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
Ik zie dat de topicstarter een 9-3 van 2005 heeft. Nee dat past niet.
-
LarsJanse
- Donateur

RoelandV schreef: ↑zo 04 feb, 2024 11:55Ik zie dat de topicstarter een 9-3 van 2005 heeft. Nee dat past niet.
Dat is in ieder geval duidelijk, bedankt daarvoor.
Is een interieur van een >2007 estate dan ook niet toepasbaar in een 9-3 van 2005 of past dat wel?
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
De bevestiging van de stoelrail is bij jouw Saab vrij simpel.
Vooraan zit een haak die in een sleuf past, achter twee schroeven vastdraaien en klaar is Kees.
Bij de 9-5 heb je vier bouten waarmee de stoelrail is bevestigd aan de bodem.
Vooraan zit een haak die in een sleuf past, achter twee schroeven vastdraaien en klaar is Kees.
Bij de 9-5 heb je vier bouten waarmee de stoelrail is bevestigd aan de bodem.
-
Flowe Kitttt99
- Geregistreerd lid
Dat past gewoon. De achterbank is alleen verschillend tussen een Sedan en Estate.LarsJanse schreef: ↑zo 04 feb, 2024 16:21Dat is in ieder geval duidelijk, bedankt daarvoor.
Is een interieur van een >2007 estate dan ook niet toepasbaar in een 9-3 van 2005 of past dat wel?
-
reiernumans
- Donateur (2x)

Je zult hooguit een airbagsensor op de stoelrail over moeten zetten, maar dat stelt niet zoveel voor.